خانهاخبار
خبری شوکه کننده برای علاقمندان به خرید خانواده گلکسی S20

خبری شوکه کننده برای علاقمندان به خرید خانواده گلکسی S20

اگر از جمله افرادی باشید که برای خرید یکی از محصولات خانواده گلکسی اس 20 خود را آماده کرده‌اید، خبری شوکه کننده برای شما داریم!
۱۳۹۸/۱۱/۳

همان طور که می‌دانید، ظرف دو هفته اخیر شایعات زیادی پیرامون محصولات خانواده Galaxy S20 در رسانه‌های خبری منتشر شده است. از زبان طراحی گرفته تا مشخصات دوربین و قیمت نهایی.

اما آخرین اخبار حاکی از آن است که این محصول از 13 مارچ در کشور فرانسه عرضه خواهد شد. متأسفانه در حال حاضر، تنها تاریخ عرضه در کشور فرانسه عنوان شده و به نظر می‌رسد که زمان عرضه این محصولات در کشورهای دیگر، با تأخیر روبرو خواهد بود.

بد نیست بدانید که محصول سال گذشته سامسونگ، یعنی گلکسی S10 از 8 مارچ به صورت همزمان در 70 کشور مختلف، شامل انواع کشورهای اروپایی عرضه شد. اما اعلام تاریخ 13 مارچ و در کنار آن، اشاره به یک کشور برای عرضه محصول، حاکی از آن است که موج اول تنها در کشور یاد شده اتفاق خواهد افتاد و سایر کشورهای اروپایی و قاره آمریکا، باید انتظار ورود این محصول با تأخیر را داشته باشند.

image

اگر تاریخ سیزدهم مارچ برای عرضه موج اول در سایر کشورها نیز صدق کند، لذا دست کم یک ماه از زمان معرفی (11 فوریه مصادف با 22 بهمن)، باید منتظر عرضه خانواده گلکسی S20 شامل محصولات زیر به بازار باشیم:

  • Galaxy S20
  • Galaxy S20 Plus
  • Galaxy S20 Ultra

اگر به یاد داشته باشید، خانواده گلکسی اس 10 در بیستم فوریه 2019 معرفی و حدودا دو هفته بعد، یعنی هشتم مارچ روانه بازار شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

erfan

۱۳۹۸/۱۱/۴
کجای این خبر شوکه کننده بود؟

siamak

۱۳۹۸/۱۱/۳
الان شوک این خبر کجاست دقیقا

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۱۱/۳
چنان گفتید شوکه‌کننده که من گفتم به سرنوشت نوت7 دچار شده
نزنید از این تیترهای تهییجی?