خانهاخبار
اولین تصاویر زنده از هواوی P40 پرو فاش شد

اولین تصاویر زنده از هواوی P40 پرو فاش شد

حساب کاربری Digital Chat در وب‌سایت چینی ویبو اولین تصاویر زنده از هواوی P40 پرو را با ما به اشتراک گذاشته تا با طراحی جلو و عقب این گوشی بیشتر آشنا شویم.
۱۳۹۸/۱۱/۲

اولین تصاویر زنده از هواوی P40 پرو در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شد. منبع اصلی این تصویر حساب کاربری Digital Chat است که در زمینه افشای اطلاعات حوزه فناوری شهرت خوبی در ویبو دارد. با این حال، او به‌فاصله کوتاهی پس از انتشار این تصاویر، آن‌ها را از صفحه خود پاک کرد.

البته امروزه دیگر هیچ چیزی از روی اینترنت پاک نمی‌شود و در این‌جا هم کاربران موفق به ذخیره‌سازی تصاویر مربوطه شدند. تصویر اول بخش جلوی دستگاه را نشان می‌دهد که می‌توانید حفره دوربین سلفی دوگانه را روی آن ببینید. در این‌جا نوار وضعیت به رنگ مشکی است، بنابراین نمی‌توانیم به‌خوبی خمیدگی نمایشگر را مشاهده کنیم. اما طبق گزارش‌های قبلی پیش‌بینی می‌شود که این گوشی در بالا و پایین نمایشگر هم خمیدگی داشته باشد.

تصویر دوم قاب عقب P40 پرو را نشان می‌دهد که متاسفانه ماژول دوربین آن معلوم نیست. در پشت بدنه دو بخش دیده می‌شود که احتمالا برای پوشاندن دوربین به کار رفته است. اگر می‌خواهید بدانید دوربین پی ۴۰ پرو تقریبا چه شکلی است به سراغ رندرهای کامپیوتری این دستگاه بروید.

خانواده هواوی پی ۴۰ در اوایل فروردین ۱۳۹۹ معرفی می‌شود و طبق شایعات احتمالا سه عضو در این خانواده وجود خواهد داشت: پی ۴۰، پی ۴۰ پرو و پی ۴۰ پرو پریمیوم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)