خانهاخبار
نسل دوم پیکسل بادز، تست‌های نهایی خود را می‌گذراند!

نسل دوم پیکسل بادز، تست‌های نهایی خود را می‌گذراند!

به نظر می‌رسد که در آینده نزدیک، باید منتظر عرضه رسمی نسل دوم پیکسل بادز باشیم.
۱۳۹۸/۱۱/۲

اگر به گذشته برگردیم، نسل اول پیکسل بادز را به خاطر می‌آوریم که از لحاظ ارتباط با اسمارت فون‌ها، ارتباطی بی‌سیم را تجربه می‌کرد، اما کابل‌هایی که آنها را به یکدیگر متصل می‌کرد، محصول IconX سامسونگ را در اذهان کاربران زنده می‌کرد.

image

گوگل با معرفی پیکسل 4، از نسل جدید پیکسل بادز رونمایی کرد و حالا این محصول به صورت کامل، به حالت بی سیم درآمده بود. با اینکه این محصول حدودا 3 ماه پیش معرفی شد، اما گوگل برنامه‌ای برای عرضه رسمی آن تا بهار سال جاری را میلادی را نداشته و ندارد. این محصول با قیمت 179 دلار و در چهار رنگ سیاه، سفید، نارنجی و نعنایی به بازار عرضه خواهد شد. گلکسی بادز به صورت مداوم، حدودا 5 ساعت دوام آورده و کیس شارژ آن نیز، قادر خواهد بود تا 24 ساعت، گلکسی بادز را شارژ نماید.

مانند تمامی محصولات گوگل، دستیار هوشمند Google Assistant نیز با به زبان آوردن عبارت Hey Google یا Ok Google در دسترس خواهد بود.

همان طور که اشاره شد، تاریخ عرضه گلکسی بادز نزدیک است و به تازگی نیز توسط موسسه Bluetooth Special Interest Group گواهی تأییدیه آن صادر شده است. این محصول از بلوتوث نسخه 5.0 بهره می‌برد و در شعاع حدودا 110 متری دستگاه اصلی، پشتیبانی می‌شود.

image

 

گوگل تا به این لحظه و پیش از عرضه رسمی، تمامی ویژگی‌ها و قابلیت‌های پیکسل بادز را افشا کرده است. اما باید منتظر بمانیم و ببینیم که ویژگی‌های هوش مصنوعی که در کنفرانس ماه اکتبر سال گذشته از آن‌ها یاد شد، چگونه در این محصول قرار گرفته و کارایی آنها نیز چگونه خواهد بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)