خانهاخبار
قیمت احتمالی سری گلکسی اس 20 و گلکسی زد فلیپ لو رفت

قیمت احتمالی سری گلکسی اس 20 و گلکسی زد فلیپ لو رفت

گزارشگر وب‌سایت XDA Developers در مطلب جدیدی مدعی شده که به قیمت محصولات جدید سامسونگ دست پیدا کرده است. این محصولات در تاریخ 22 بهمن رسما معرفی می‌شوند.
۱۳۹۸/۱۱/۲

گزارش‌های اخیرا اطلاعات کامل سری گلکسی اس ۲۰ و گلکسی زد فلیپ سامسونگ را برای ما فاش کرده‌اند. اکنون فقط باید صبر کنیم تا این محصولات در تاریخ ۲۲ بهمن رسما معرفی شوند. سری گلکسی اس ۲۰ شامل سه گوشی خواهد بود: گلکسی اس ۲۰، گلکسی اس ۲۰ پلاس و گلکسی اس ۲۰ الترا. گلکسی اس ۲۰ و گلکسی اس ۲۰ پلاس در دو نسخه 4G و 5G به بازار می‌آیند. حالا خبرنگار وب‌سایت XDA Developers در مطلب تازه‌ای مدعی شده که به قیمت محصولات سری اس ۲۰ و البته گوشی تاشوی زد فلیپ دست پیدا کرده است.

مکس واین‌باخ از وب‌سایت XDA می‌گوید گلکسی اس ۲۰ فایو جی قیمتی در حدود ۹۰۰ تا ۱۰۰۰ یورو خواهد داشت. گلکسی اس ۲۰ پلاس نیز چیزی بین ۱۰۵۰ تا ۱۱۰۰ یورو قیمت‌گذاری می‌شود. در کنار این‌ها، گلکسی اس ۲۰ الترا 5G با قیمتی در حدود ۱۳۰۰ یورو به بازار می‌آید. گفته می‌شود که کشورهای سازگار با 5G نسخه‌های نسل پنجم و سایر کشورهای نسخه‌های نسل چهارم این دستگاه‌ها را دریافت می‌کنند. نسخه‌های نسل چهارم سری اس ۲۰ احتمالا حدود ۱۰۰ دلار ارزان‌تر هستند. در آن سو، گلکسی زد فلیپ هم احتمالا قیمتی در حدود ۱۴۰۰ یورو خواهد داشت. با این حال واین‌باخ متذکر می‌شود که عجیب نیست اگر سامسونگ این دستگاه را با قیمتی پایین‌تر از این عدد معرفی کند.

شایعات نشان می‌دهد که گلکسی اس ۲۰ نمایشگری ۶.۲ اینچی، گلکسی اس ۲۰ پلاس نمایشگری ۶.۷ اینچی و گلکسی اس ۲۰ الترا نمایشگری ۶.۹ اینچی خواهد داشت. هر سه دستگاه از پنل Infinity-O استفاده می‌کنند و رزولوشن +QHD، نسبت تصویر ۲۰:۹ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی خواهند داشت. علاوه بر این، بسته به بازار هدف از چیپست اگزینوس ۹۹۰ یا اسنپدراگون ۸۶۵ برای این محصولات استفاده می‌شود، ولی امسال بیشتر بازار هدف سامسونگ از تراشه کوالکام بهره‌مند خواهند شد.

image

گلکسی اس ۲۰ و اس ۲۰ پلاس حداقل ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارند و از شکاف کارت حافظه پشتیبانی می‌کنند. گلکسی اس ۲۰ یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی، اس ۲۰ پلاس یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی و اس ۲۰ الترا یک باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی خواهد داشت. هر سه دستگاه به اندروید ۱۰ و پوسته One UI 2.0 مجهز می‌شوند.

در خصوص گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ پیش‌بینی شده که باید منتظر نمایشگری ۶.۷ اینچی از نوع امولد با طراحی Infinity-O باشیم. این دستگاه از اسنپدراگون ۸۵۵ به همراه یک باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۱۵ واتی استفاده می‌کند. دوربین دوگانه این دستگاه لنز اصلی ۱۲ مگاپیکسلی دارد و دوربین سلفی هم از یک لنز ۱۰ مگاپیکسلی تشکیل شده است. این دستگاه احتمالا نمایشگر ثانویه‌ای خواهد داشت که از آن برای نمایش نوتیفیکیشن‌ها استفاده می‌شود. به‌علاوه انتظار داریم که ظرفیت فضای داخلی گلکسی زد فلیپ حداقل ۲۵۶ گیگابایت باشد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۱۱/۲
متاسفانه کشور ما حالاحالاها با 5G سازگار نمیشه? ما انتظار داشتیم سورپرایز وزیر همین ۵G باشه، تو نگو یه پهپاد زردیه??‍♂️ باهاش پوشک‌بچه فقط میشه جابجا کنی که سبُکه، و یا نهایتاً سگ نژادِ اسکاتلندی??