خانهاخبار
افزایش درخواست اپل برای تولید پردازنده در راستای سفارش زیاد خریداران

افزایش درخواست اپل برای تولید پردازنده در راستای سفارش زیاد خریداران

به نظر می‌رسد که به دلیل درخواست‌های زیاد برای آیفون‌های جدید، اپل سفارشات خود از کمپانی TSMC را افزایش داده داده است.
۱۳۹۸/۱۱/۲

خبرگزاری بلومبرگ به تازگی گزارش داده است که درخواست برای خرید آیفون‌های جدید کمپانی اپل به قدری زیاد بوده است که اهالی کوپرتینو را بر آن داشته تا با کمپانی TSMC ارتباط گرفته و درخواست افزایش سفارش دهند.

با وجود عدم برخورداری خانواده آیفون 11 از نسل پنجم شبکه مخابراتی، ظاهرا درخواست‌ها برای این محصولات بیش از حد انتظار مسئولان اپل بوده و همین موضوع باعث شده تا آنها با کمپانی TSMC که مسئولیت تولید پردازنده آیفون 11، آيفون 11 پرو آیفون 11 پرو مکس بر دوش آنها گذاشته شده، ارتباط برقرار کرده و سفارشات خود را چند برابر کنند.

بلومبرگ در گزارش خود به این موضوع اشاره کرده است که درخواست برای تولید آیفون 11 که با نمایشگر LCD به بازار عرضه می‌شود، بیش از دو مدل دیگر است.

image

طبق گزارش CIRP، آيفون 11 در سه ماهه گذشته، حدود 39 سفارشات را در کشور آمریکا به خود اختصاص داده است. اما دو مدل دیگر از این خانواده به صورت کلی، حدود 30 درصد سفارشات را شامل می‌شوند.

آیا شما به عنوان یکی از خوانندگان یا کاربران وبسایت جی اس ام، از آیفون 11 یا دیگر مدل‌های این خانواده استفاده می‌کنید؟ لطفا نظرات و تجربیات خود از کار با این محصولات را با ما به اشتراک بگذارید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)