خانهاخبار
حالت دارک مود واتس اپ در اختیار کاربران نسخه‌های آزمایشی قرار گرفت

حالت دارک مود واتس اپ در اختیار کاربران نسخه‌های آزمایشی قرار گرفت

قابلیت دارک مود، یکی از ویژگی‌هایی که مدت هاست بسیاری از اپلیکیشن‌ها از آن پشتیبانی می‌کنند، ظاهرا به زودی به واتس اپ نیز اضافه می‌شود.
۱۳۹۸/۱۱/۲

اپلیکیشن واتس اپ یکی از محبوب ترین مسنجرها در دنیای مجازی به حساب می‌آید. ویژگی دارک مود، یکی از قابلیت‌هایی است که مدت زیادی از ورود آن به دنیای گوشی‌های هوشمند می‌گذرد و به نظر می‌رسد که واتس اپ جزء آخرین اپلیکیشن‌هایی است که به این حالت مجهز می‌شود.

به تازگی، حالت Dark Mode به نسخه آزمایشی واتس اپ که مخصوص کاربران اندرویدی است، اضافه شده و در اختیار افرادی که از این نسخه استفاده می‌کنند، قرار گرفته است. به این ترتیب می‌توانیم ظرف نهایتا هفته آینده، انتظار ارائه آپدیتی جدید را داشته باشیم که در آن، حالت دارک مود به واتس اپ اضافه شود.

در آخرین نسخه آزمایشی ارائه شده در Google Play Beta، توسعه دهندگان Wabetainfo به این موضوع رسیده‌اند که حالت دارک مود به این نسخه اضافه شده است که مدرک اصلی را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید:

image

 

اگر از نسخه آزمایشی واتس اپ استفاده می‌کنید، هم اینک می‌توانید با آپدیت این اپلیکیشن به نسخه 2.20.13، حالت دارک مود را برای واتس اپ فعال کنید. البته بر اساس ادعای برخی توسعه دهندگان، ممکن است حتی با آپدیت به آخرین ورژن نیز، چنین قابلیتی را در واتس اپ مشاهده نکنید.

در این حالت باید در صورت نیاز، از چت‌های خود بکاپ تهیه کرده، واتس اپ را حذف و مجددا آن را روی دستگاه خود نصب کنید. به این ترتیب آخرین نسخه اپلیکیشن و فایل های مربوطه دانلود خواهد شد و ویژگی Dark Mode نیز به واتس اپ اضافه می‌شود.

منوی دارک مود در قسمت Settings> Chats دیده می‌شود. در این منو شما سه گزینه زیر را در دسترس خواهید داشت:

  • Light
  • Dark
  • Battery Saver

اگر گزینه آخر را انتخاب کنید، اپلیکیشن واتس اپ بر اساس تنظیمات Battery Saver دستگاه، بین حالت دارک و لایت سوییچ خواهد کرد.

برای آن دسته از افرادی که مایل به نصب نسخه‌های بتا نیستند، باید بگوییم که به احتمال خیلی زیاد، حالت دارک مود در آپدیت بعدی اپلیکیشن واتس اپ که ظرف هفته آینده در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، به این اپلیکیشن اضافه خواهد شد. به این ترتیب هر زمان که آپدیت جدیدی برای اپلیکیشن واتس اپ دریافت کردید، سریعا آن را نصب کنید تا حالت Dark Mode را در اختیار داشته باشید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)