خانهاخبار
ردمی K30 به عنوان موبایلی از برند پوکو در BIS مشاهده شد

ردمی K30 به عنوان موبایلی از برند پوکو در BIS مشاهده شد

شعبه هند پوکو در خبری اعلام کرد که به‌زودی باید منتظر دستگاه‌های جدید این شرکت باشیم. حالا در اقدامی تازه ردمی K30 به عنوان تلفن هوشمند از برند پوکو در مرجع BIS ثبت شده است.
۱۳۹۸/۱۱/۲

به دنبال اعلام خبر جدایی برند پوکو از شیائومی، حالا این شرکت برای اولین بار در شبکه‌های اجتماعی حاضر شده تا از عرضه محصولات جدید خود در هند خبر دهد. علاوه بر این، امروز نخستین موبایل پوکو با شماره مدل M1912G7BI در اداره استانداردهای هند (BIS) ثبت شد و این در حالی است که شیائومی قبلا در ماه دسامبر موبایل ردمی K30 4G را با دو شماره مدل M1912G7BE و M1912G7BC معرفی کرده بود. به این ترتیب، به نظر می‌رسد که این دستگاه هم عضو دیگری از همین خانواده باشد که حالا قرار است با نامی تازه به بازار هند برود.

معاونت جهانی شیائومی و مدیر مسئول شعبه هند این شرکت، اخیرا در مصاحبه‌ای گفته بود که پوکو خیلی زود نخستین گوشی هوشمند سال ۲۰۲۰ را معرفی خواهد کرد. حالا باید صبر کنیم تا ببینیم این گوشی پوکو اف ۲ لایت خواهد بود یا پوکو ایکس ۲. گفته می‌شود که پوکو به دنبال معرفی سه عضو از خانواده جدید گوشی‌های اصلی خود است، با این حال فعلا برای نتیجه‌گیری باید منتظر بمانیم.

گوشی هوشمند M1912G7BI می‌تواند نسخه هندی ردمی K30 باشد. این دستگاه در ابتدا به عنوان دستگاهی از برند ردمی در BIS حاضر شده بود، ولی پس از جدایی برند پوکو، حالا به عنوان دستگاهی از برند POCO ثبت شده است. با این حساب، موبایل M1912G7BI احتمالا همان ردمی K30 است که تحت عنوان پوکو به بازار هند می‌آید.

image

با این همه، هنوز مشخص نیست که M1912G7BI تحت عنوان پوکو اف ۲ لایت وارد بازار می‌شود یا پوکو ایکس ۲. فراموش نکنیم که ردمی K30 از اسنپدراگون 730 استفاده می‌کند، در حالی که گفته شده پوکو اف ۲ لایت از اسنپدراگون 765 استفاده خواهد کرد. با این وجود، چیپست پوکو ایکس ۲ هنوز مشخص نیست و ما حتی به طور دقیق نمی‌دانیم که دستگاه مذکور با این نام به بازار می‌آید یا نه. این تلفن هوشمند فقط در سرویس بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده و همان طور که احتمالا می‌دانید، پایگاه داده گیک‌بنچ چندان قابل اتکا نیست.

در خبر مربوط به پوکو اف ۲ لایت که دیروز منتشر شد تصاویری از این دستگاه وجود داشت که ناچ قطره‌ای بالای آن را نشان می‌داد. پوکو اف ۲ لایت از چیپست اسنپدراگون ۷۶۵ استفاده می‌کند و ۶ گیگابایت رم به همراه یک باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی دارد. این گوشی در قاب عقب خود مجهز به دوربینی ۴۸ مگاپیکسلی است و به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۰ به بازار می‌آید. 

پیش‌تر پوکو ایکس ۲ در بنچمارک گیک‌بنچ با اسم رمز phoenixin مشاهده شده بود. آن دستگاه پردازنده‌ای هشت‌هسته‌ای با سرعت ساعت ۱.۸ گیگاهرتز داشت و از ۸ گیگابایت رم استفاده می‌کرد. سیستم عامل پیش‌فرض پوکو ایکس ۲ اندروید ۲ ثبت شده بود.

طرفداران پوکو مدت‌هاست که منتظر نسل بعدی پوکو اف ۱ هستند. در چند وقت اخیر شایعات زیادی پیرامون این گوشی منتشر شده و گفته می‌شود که احتمالا باید شاهد حضور اسنپدراگون ۸۵۵ یا اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس به عنوان چیپست آن باشیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)