خانهاخبار
سرویس دیزنی پلاس در آمریکا و اروپا یک هفته زودتر آغاز به کار می‌کند

سرویس دیزنی پلاس در آمریکا و اروپا یک هفته زودتر آغاز به کار می‌کند

سرویس Disney Plus از 24 مارچ با قیمت 5.99 پوند به صورت ماهانه یا 59.99 پوند به صورت سالیانه در انگلستان ارائه خواهد شد.
۱۳۹۸/۱۱/۲

دیزنی پلاس، سرویس استریم آنلاین کمپانی Disney پیش‌تر بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، قرار بود که از 31 مارچ کار خود را آغاز کند. اما بر اساس اخبار جدید، ظاهرا باید انتظار عرضه یک هفته زودتر آن را داشته باشیم. این سرویس با قیمت 5.99 پوند (6.99 یورو) به صورت ماهانه یا 59.99 پوند (69.99 یورو) به صورت سالانه در اختیار کاربران قرار میگیرد.

در ابتدای عرضه، این سرویس در کشورهای انگلستان، ایرلند، فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، اتریش و سوئیس در دسترس خواهد بود.

به این ترتیب کاربرانی که در کشورهای یاد شده زندگی می‌کنند، می‌توانند از 24 مارچ به این سرویس دسترسی پیدا کرده و محتوای دیزنی پلاس را به صورت آنلاین تماشا کنند.

دیزنی پلاس اواخر سال گذشته، در کشورهای آمریکا، کانادا، استرالیا، نیوزلند و هلند عرضه شد و کاربران این مناطق در حال حاضر، از این سرویس استفاده می‌کنند. موارد زیر هم اینک در دیزنی پلاس قابل مشاهده است:

  • شوی تلویزیون Star Wars
  • The Mandalorian
  • High School Musical
  • Lady and the Tramp
  • The World According to Jeff Goldblum
image

سرویس دیزنی پلاس با قیمتی معادل خدمات نتفلیکس در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، اما هزینه‌های اضافه بابت خدمات اختصاصی از کاربران گرفته نمی‌شود. موسسه Variety مدعی است که دیزنی پلاس هم اینک با 500 فیلم و 7500 اپیزود تلویزیونی، در حال خدمت رسانی به کاربران مختلف است. بعد از عرضه عمومی در 24 مارچ، این سرویس در کشورهای بلژیک، پرتغال و برخی کشورهای دیگر اروپایی در دسترس قرار خواهد گرفت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)