خانهاخبار
امکان ریپورت ایمیل‌های فیشینگ به Outlook اضافه خواهد شد

امکان ریپورت ایمیل‌های فیشینگ به Outlook اضافه خواهد شد

به هر میزان که استفاده از اینترنت بیشتر شود، دسترسی هکرها هم بازتر شده و امکان نفوذ به سیستم‌ها راحت‌تر می‌شود.
۱۳۹۸/۱۱/۱

همان طو که می‌دانید، در دنیایی زندگی می‌کنیم که استفاده از اینترنت و سرویس‌های مبتنی بر آن روز به روز بیشتر شده و همین موضوع سبب می‌شود تا هکرها، دست بازتری برای نفوذ به سیستم‌ها پیدا کنند.

ایمیل‌های فیشینگ، یکی از این قبیل روش‌ها برای نفوذ به سیستم‌ها به حساب می‌آید. از این راه، امکان به سرقت رفتن اطلاعات محرمانه کاربران بسیار بالا می‌رود. هکرها با ارسال ایمیل‌های فیشینگ، کاربران را به هر نحوی که شده مجبور به باز کردن ایمیل‌ها می‌کنند و به محض باز کردن این ایمیل‌ها، آنها به افراد قربانی اضافه می‌شوند.

در راستای جلوگیری از چنین حملاتی، مایکروسافت در آینده نزدیک، قابلیت گزارش ایمیل‌های فیشینگ را به کاربران خود خواهد داد. در آپدیت آینده نسخه اندروید نرم‌افزار Outlook، امکان گزارش ایمیل‌های فیشینگ به آن اضافه شده و به این ترتیب، کاربران قادر خواهند بود تا چنین ایمیل‌هایی را گزارش داده و به این ترتیب، مسئولان مایکروسافت از این موضوع خبردار شده و اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

image

ظرف چند ماه اخیر، شاهد اضافه شدن قابلیت‌های جدید و جذابی به نسخه اندروید Microsoft Outlook بودیم. به تازگی، شاهد اضافه شدن ویژگی جدیدی بودیم که امکان قبول پیام‌های میتینگ، بدون نیاز به باز کردن اپلیکیشن Outlook را به کاربر می‌دهد. به این ترتیب از پنل نوتیفیکیشن‌ها، می‌توانید چنین پیام‌هایی را به راحتی قبول کنید.

اپلیکیشن Outlook یکی از بهترین و کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌های مایکروسافت به حساب می‌آید. این نرم‌افزار به تازگی، عدد 100 میلیونی را در زمینه دانلود، پشت سر گذاشت و رکوردی جدید برای مایکروسافت به دست آورد. با وجود نصب بودن اپلیکیشن Gmail به صورت پیش فرض روی بسیاری از گوشی‌های اندرویدی، این رقم بسیار تعجب آور به نظر می‌رسد.

اگر تا به حال از این اپلیکیشن استفاده نکرده اید، می‌توانید هم اینک آن را به صورت رایگان از پلی استور دانلود کنید. همچنین اگر پیش‌تر با این اپلیکیشن سر و کار داشته‌اید، تجربیات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)