خانهاخبار
گزارش: اطلاعات جدیدی درباره ابعاد سری آیفون 12 فاش شد

گزارش: اطلاعات جدیدی درباره ابعاد سری آیفون 12 فاش شد

بر اساس گزارش جدید وب‌سایت Macotakara، حالا اطلاعات بیشتری درباره ابعاد اعضای خانواده آیفون 12 در دسترس داریم و می‌دانیم که مدل 6.7 اینچی این سری از آیفون 11 پرو مکس نازک‌تر خواهد بود.
۱۳۹۸/۱۱/۱

بر اساس گزارش جدید منابع زنجیره تامین و به نقل از وب‌سایت Macotakara، به‌تازگی اطلاعات جدیدی درباره اندازه آیفون‌های ۲۰۲۰ اپل منتشر شده است. البته این گزرش در مقایسه با سایر گزارش‌ها از نقطه نظر طراحی فاقد یکی از ویژگی‌های مهمی است که پیش‌تر به کرات در اخبار شنیده شده بود.

وب‌سایت Macotakara می‌گوید این احتمال وجود دارد سری آیفون ۱۲ از همان زبان طراحی آیفون ۱۱ استفاده کند، ولی فناوری دوربین این دستگاه نقطه تمایز این دو سری خواهد بود. پیش‌تر مینگ-چی کو، تحلیل‌گر سرشناس مسائل اپل، اعلام کرده بود که آیفون ۱۲ ظاهری شبیه آیفون ۴ خواهد داشت، اما حالا میان این دو مدعا تناقض پیش آمده است.

در گزارش امروز این خبرگزاری گفته شده ارتفاع مدل ۵.۴ اینچی آیفون ۱۲ چیزی بین آیفون SE و آیفون ۸ خواهد بود، در حالی که ارتفاع مدل ۶.۱ اینچی این سری چیزی بین آیفون ۱۱ و آیفون ۱۱ پرو مکس است. علاوه بر این، مدل ۶.۷ اینچی آیفون ۱۲ هم کمی بلندتر از آیفون ۱۱ پرو مکس خواهد بود.

مک‌اوتاکارا می‌گوید مدل ۶.۷ اینچی آیفون ۱۲ دارای ضخامت ۷.۴ میلی متری است که از آیفون ۱۱ پرو مکس با ضخامت ۸.۱ میلی متر نازک‌تر خواهد بود. همچنین گفته می‌شود که مدل ۶.۷ اینچی آیفون ۱۲ دوربینی خواهد داشت که از دوربین آیفون ۱۱ پرو مکس بزرگ‌تر است.

image

علی‌رغم تناقضات قبلی، گزارش امروز از یک نظر با گزارش‌های قبلی مینگ-چی کو مطابقت دارد و آن استفاده از دوربین دوگانه در مدل‌های ۵.۴ اینچی و ۶.۱ اینچی است. البته کو گفته بود نسخه دیگری از مدل ۶.۱ اینچی آیفون ۱۲ هم تولید خواهد شد که دوربین سه‌گانه خواهد داشت و از سنسور سه‌بعدی زمان پرواز بهره‌مند می‌شود.

مک‌اوتاکارا و مینگ-چی کو در سال‌های گذشته با موفقیت توانسته بودند طراحی و قابلیت‌های آیفون‌های اپل را پیش‌بینی کنند. با این حال، امسال کو شدیدا تاکید دارد که آیفون ۱۲ از زبان طراحی آیفون ۴ استفاده خواهد کرد. مک‌اوتاکارا هم قبلا نمونه‌ای از قالب منتسب به آیفون ۱۲ را منتشر کرده بود که طرحی شبیه به آیفون ۴ داشت.

اکنون برای این که به شکلی واضح‌تر ببینید اپل در سال ۲۰۲۰ چه تلفن‌های هوشمند روانه بازار خواهد کرد، فهرست زیر را برای شما آماده کرده‌ایم:

  • آیفون ۹ با طراحی مشابه آیفون ۸، تاچ آیدی، دکمه هوم، عرضه در ماه مارس
  • آیفون ۵.۴ اینچی OLED، دوربین عقب دوگانه، عرضه در پاییز
  • آیفون ۶.۱ اینچی OLED، دوربین عقب دوگانه، عرضه در پاییز
  • آیفون ۶.۱ اینچی OLED، دوربین عقب سه‌گانه و فناوری سه‌بعدی ToF، عرضه در پاییز
  • آیفون ۶.۷ اینچی OLED، دوربین عقب سه‌گانه و فناوری سه‌بعدی ToF، عرضه در پاییز

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)