خانهاخبار
معرفی ۷ مورد از بهترین آلت کوین‌ها که باید آن‌ها را بشناسید

معرفی ۷ مورد از بهترین آلت کوین‌ها که باید آن‌ها را بشناسید

بعد از تحولی که بیت کوین، به‌عنوان نخستین رمزارز شناخته شده و پادشاه ارزهای دیجیتال، در نظام پرداخت ارزی جهان ایجاد کرد؛ بیش از ۲۰۰۰ رمز ارز، اعلام حضور کردند که بسیاری از آن‌ها بعد ازمدتی کوتاه و بدون کسب جایگاهی مناسب، به‌معنای واقعی کلمه، نابود شدند.
۱۳۹۸/۱۰/۳۰
image

بعد از تحولی که بیت کوین، به‌عنوان نخستین رمزارز شناخته شده و پادشاه ارزهای دیجیتال، در نظام پرداخت ارزی جهان ایجاد کرد؛ بیش از ۲۰۰۰ رمز ارز، اعلام حضور کردند که بسیاری از آن‌ها بعد ازمدتی کوتاه و بدون کسب جایگاهی مناسب، به‌معنای واقعی کلمه، نابود شدند.

اما در این میان، رمزارزهایی به‌وجود آمدند که برخی نقاط ضعف بیت کوین را پوشش دادند و طی مدت حیات خود، رشد قابل‌توجهی داشتند.

ما در این مطلب، سراغ بهترین آلت کوین‌ هایی می‌رویم که امکان پیشرفت و رشد بالایی دارند. اگر شما هم به خرید ارز دیجیتال علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم که این مطلب را تا انتها، مطالعه کنید.

آلت کوین چیست؟

اغلب رمز ارزها با الهام از اصول اساسی بیت کوین، نسخه اختصاصی خود را ایجاد کردند و در اصطلاح عمومی، آلت کوین نامیده می‌شوند. تعدادی از آلت کوین ها، برخی نیازهای بازار را برطرف می‌کنند و از این رو، جایگاه مناسبی در بازار به‌دست آورده‌اند.

طی ۱۱ سال گذشته، بیت کوین رتبه نخست بازار را در اختیار داشته و حال، باید دید که آیا یکی ازاین آلت کوین ها می‌تواند به محبوبیت آن دست یابد یا خیر.

بهترین آلت کوین‌ ها چه مشخصاتی دارند؟

بهترین آلت‌ کوین ها باید از نظر حجم بازار و قیمت، روند صعودی داشته باشند و نمودار قیمت‌شان، شیب صعودی دائم و ملایمی را نشان دهد.

انتشار اخبار مثبت درخصوص توسعه علمی و فنی آلت کوین، همچنین نگاه مثبتی که بازار به آن دارد؛ اعتبار مطلوبی به آلت‌ کوین ها خواهد بخشید.

رتبه‌بندی در جدول رمز ارزها هم اهمیت بالایی دارد. بسیاری از رمز ارزها به‌طور مستمر، رتبه‌های ۲ تا ۱۰ جدول را ازآن خود کردند و توانستند جایگاه‌شان را برای سال‌ها، تثبیت کنند که نشان دهنده وضعیت مطلوب این رمز ارزها است.

یک تریدر حرفه‌ای، تمام تخم مرغ‌های خود را در یک سبد قرار نمی‌دهد؛ پس بهتر است ترکیبی از رمزارزهای خوب و خوش آتیه را در اختیار داشته باشید که امنیت سرمایه‌تان را حفظ کند.

اعتبار آلت کوین ها چگونه سنجیده می‌شود؟

یک آلت کوین معتبر، قوانین پایه بیت کوین را به‌حدی تغییر می‌دهد که بتواند کارکرد جدیدی کسب کند و کارایی متناسب با نیاز کاربر خود را از آن، به‌دست آورد.

رمز ارزهایی که در تلاش هستند تا کارایی جدیدی را وارد دنیای رمز ارز کنند، اعتبار خوبی دارند و مخاطب، راحت‌تر به آن‌ها اعتماد می‌کند.

البته گروه فنی و پشتیبانی آلت کوین هم، بسیار اهمیت دارد. هرچه این گروه، قدرتمند‌تر با توان فنی بالاتر باشد؛ اعتبار آن کوین هم افزایش پیدا می‌کند.

توجه داشته باشید که حمایت بازار و دید مثبت فعالان آن نسبت به رمز ارزها، اعتبار بیشتری به آلت کوین ها می‌بخشد.

image

معرفی ۷ مورد از بهترین آلت کوین های موجود در بازار

در ادامه مطلب، ۷ مورد از بهترین آلت کوین های موجود در بازار که به‌نظر می‌رسد، آینده روشنی پیش رو داشته باشند را معرفی می‌کنیم:

۱. ریپل

ریپل در سال ۲۰۱۲ به بازارمعرفی شد. هدف از طراحی ریپل، استفاده از آن برای تراکنش‌های شخص ثالث (بانک‌ها) بود که در طراحی بیت کوین وجود نداشت. این آلت کوین، به دنبال حل مشکل سرعت و امنیت، در تراکنش‌های معمول بانک‌ها بود. XRP نماد پذیرفته شده ریپل در صرافی‌های ارزدیجیتال است.

۲. اتریوم

اتریوم برای اولین بار در سال ۲۰۱۳، با یک زبان برنامه نویسی مستقل و قابلیت ثبت قراردادهای هوشمند، به بازار معرفی شد. پلتفرم اتریوم از اتر (ETH) به عنوان رمزارز اختصاصی خود، استفاده می‌کند و همچنین توکن مختص به خود را هم، در اختیار دارد.


۳. لایت کوین

پرداخت فوری و هزینه کم، این آلت کوین را در مدتی کوتاه، به شهرت رساند. این رمزارز همتا به همتا و مبتنی بر بلاک چین، تقریبا ۴ برابر سریع‌تر از بیت کوین است.

نماد اختصاصی لایت کوین، LTC است که به‌صورت کاملا غیرمتمرکز و بدون نظارت هیچ نهاد ثالثی، در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. تعداد این رمز ارز مانند بیت کوین، محدود است و تنها ۸۴ میلیون واحد از آن را در سراسر جهان، می‌توان استخراج کرد.

۴. بیت کوین کش

بیت کوین کش به‌عنوان یکی از شاخه‌های بیت کوین، پس از یک هارد فورک، توسعه یافت و خیلی زود توانست به اعتبار بیت کوین، گسترش یابد و جایگاه خود را در بازار، به‌دست آورد.

نماد بیت کوین کش، BCH است که مهم‌ترین ایراد آن، عدم مقیاس‌پذیری است. عده‌ای معتقد هستند که نباید بیت کوین کش را در گروه آلت‌ کوین‌ها قرار داد؛ زیرا پایه‌های مشترک بسیاری با بیت کوین دارد. از نظرنویسنده، از آن‌جایی که بیت کوین کش دارای نماد جداگانه، حجم بازار و قیمت مستقل است؛ می‌توان آن را به‌عنوان یک آلت کوین مستقل، مورد بررسی قرار داد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

mohammad

۱۳۹۸/۱۱/۱
من فکرم منحرفه یا جمله اولتون ??

overclock

۱۳۹۸/۱۰/۳۰
3 تای دیگه چی.....