خانهاخبار
رندر جدید دوربین گلکسی اس 20 الترا از چیدمان متفاوت لنزها حکایت دارد

رندر جدید دوربین گلکسی اس 20 الترا از چیدمان متفاوت لنزها حکایت دارد

افشاگر معروف Ishan Agarwal به‌تازگی تصویر رندر کامپیوتری جدیدی از ماژول دوربین گلکسی اس 20 الترا منتشر کرده که در آن سنسورها با چیدمان متفاوتی قرار گرفته‌اند.
۱۳۹۸/۱۰/۳۰

سری گلکسی اس ۲۰ سامسونگ برخی فناوری‌ها و قابلیت‌ها را برای اولین بار برای پرچمداران این شرکت به ارمغان می‌آورد. یکی از این قابلیت‌ها اضافه شدن سنسورهای جدید به دوربین عقب این گوشی‌هاست. تاکنون با توجه به رندرها و تصاویری که از این گوشی منتشر شده بود تصور خوبی از دوربین سری جدید گلکسی اس داشتیم، اما به‌تازگی رندر جدیدی از گلکسی اس ۲۰ الترا منتشر شده که ماژول دوربینی با چیدمان متفاوت از قبل را نشان می‌دهد.

افشاگر معروف Ishan Agarwal ساعاتی پیش در توئیتر خود تصویری را از دوربین عقب گلکسی اس ۲۰ الترا منتشر کرده که ماژول آن دو بخش دارد: بخش براق بالایی که سه سنسور و یک فلش LED دارد و بخش خاکستری پایینی که میزبان سنسوری احتمالا از نوع پریسکوپ است. طبق اخبار، انتظار داریم که گلکسی اس ۲۰ الترا سنسوری اصلی از نوع ۱۰۸ مگاپیکسلی، سنسوری ۱۲ مگاپیکسلی از نوع فوق عریض و یک سنسور زمان پرواز یا ToF داشته باشد.

image

با این حال، سنسور دیگری هم در کار است که از نوع ۴۸ مگاپیکسلی پریسکوپ بوده و از زوم اپتیکال ۱۰ برابری و زوم دیجیتال ۱۰۰ برابری پشتیبانی می‌کند. حالا بر اساس این رندر جدید، ظاهرا سامسونگ قصد دارد علامت 100x را کنار این سنسور قرار دارد تا بر اهمیت توانایی‌های آن تاکید کند.

image

این طراحی جدید توسط افشاگر معروف Ice Universe و طراح کره‌ای MINU نیز تایید شده است. اکنون اگرچه تنها سه هفته تا زمان رونمایی از سری گلکسی اس ۲۰ باقی مانده، اما به نظر می‌رسد که سیل اخبار و گزارش‌های مربوط به اعضای این خانواده هنوز ادامه داشته باشد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)