خانهاخبار
اولین تصویر زنده وان پلاس 8 پرو از تنظیمات نرخ نوسازی آن خبر می‌دهد

اولین تصویر زنده وان پلاس 8 پرو از تنظیمات نرخ نوسازی آن خبر می‌دهد

تصویر زنده‌ای که از وان پلاس 8 پرو منتشر شده، تنظیماتی را نشان می‌دهد که در آن می‌توانید بین نرخ‌های نوسازی مختلف انتخاب داشته باشید.
۱۳۹۸/۱۰/۳۰

به دنبال اخبار و شایعاتی که این روزها بیش از قبل درباره وان پلاس ۸ پرو منتشر می‌شود، حالا نوبت به انتشار اولین تصاویر زنده از این گوشی رسیده است. در عکسی که امروز به اینترنت راه پیدا کرده تنظیمات دستگاه برای انتخاب نرخ نوسازی نمایشگر را می‌بینیم. این تنظیمات به کاربر اجازه می‌دهد بین نرخ نوسازی ۶۰، ۹۰ و ۱۲۰ هرتزی انتخاب داشته باشد. فراهم بودن قابلیت انتخاب بین نرخ‌های نوسازی امکان خوبی است که به کاربر اجازه می‌دهد مصرف انرژی دستگاه خود را مدیریت کند، چون نرخ‌های بالا زودتر باتری را خالی می‌کنند.

متاسفانه در این تصویر اشاره‌ای به رزولوشن نمایشگر نشده است. بنابراین نمی‌توانیم با اطمینان بگوییم که وان پلاس ۸ پرو قادر است در رزولوشن 2K هم با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی کار کند. اما در این‌جا پیداست که وان پلاس ۸ پرو دوربین سلفی حفره‌ای دارد و لنز آن در سمت چپ بالای نمایشگر قرار گرفته است.

طبق شایعات، وان پلاس ۸ پرو نمایشگری ۶.۶۵ اینچی خواهد داشت و از اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده می‌کند تا به 5G هم دسترسی داشته باشد. در بخش دوربین عقب احتمالا با دوربینی چهارگانه طرف هستیم که سه تای آن‌ها به صورت عمودی در مرکز قاب عقب قرار گرفته و چهارمی کنار این ماژول تعبیه شده است. پیکربندی دقیق این دوربین‌ها هنوز دقیقا مشخص نیست.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)