خانهاخبار
شرکت اندیشه نگار پارس موفق به کسب رتبه 8 ام در گروه خدمات بازرگانی گردید

شرکت اندیشه نگار پارس موفق به کسب رتبه 8 ام در گروه خدمات بازرگانی گردید

بیست و دومین همایش شرکتهای برتر ایران در سالن اجلاس صدا و سیما برگزار شد
۱۳۹۸/۱۰/۳۰

image

 

بیست و دومین همایش شرکتهای برتر ایران در سالن اجلاس صدا و سیما برگزار شد . دراین همایش که با حضور معاونین وزارتخانه های صنعت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام شد ؛ شرکت اندیشه نگار پارس با 28 سال سابقه فعالیت در صنعت IT ایران توانست با 15 پله صعود نسبت به رتبهبندی سال 1396، به رتبه 158 شرکتهای برتر ایران دست یابد . علاوه بر آن این شرکت توانست رتبه 8 ام خدمات بازرگانی شرکتهای برتر ایران را از آن خود نماید و جزو 5 شرکت برتر از نظر رشد سریع قرار گیرد.

image

 

 در همین راستا این شرکت مفتخر است با داشتن مدیریت کارآمد و توان مهندسی بالا، پروژه های بزرگی را در سطح ملی و بانکها، سازمانها و وزارتخانههای کشور انجام داده و در نظر دارد با افزایش کارآیی و بالا بردن کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان، همگام با سیاستهای کلان دولت جمهوری اسلامی ایران، گام مهمی در توسعه اقتصادی کشور بردارد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ارمان

۱۳۹۸/۱۰/۳۰
اخه شما ببین چطور با ژست از زیر ب در رفتن نشستن مشخص توی این اقتصاد خراب پشتشون گرم‌نیست پتشون ب شوفاژ و موتورخانه هست چهرشون خیلی نشان ذوق نداره انگار فقط اومدن پولی بگیرن یا بشورن برن جالب در این اوضا ایرانخودرو اعلام ورشکستگی کرده با سایپا این دو‌چهره. شدن. مطرح. واقعا چهره گویاست از سر درون اینها و امثال اینها