خانهاخبار
فروش 60 میلیونی ایرپادز در سال 2019

فروش 60 میلیونی ایرپادز در سال 2019

اپل در سال 2019 موفق شد تا فروش ایرپاد، هندزفری بی سیم خود را به عدد 60 میلیون برساند.
۱۳۹۸/۱۰/۳۰

مسلما بر هیچ کس پوشیده نیست که اپل در سال 2019 عملکرد خوبی از خود نشان داده و با فروش 60 میلیونی ایرپاد، توانسته دست کم 50 درصد بازار هدفون‌های بی سیم را در اختیار خود بگیرد. البته از آنجا که اخیرا ایرپاد پرو نیز به این عرصه راه پیدا کرده، مشخص نیست که اکثر سهم این بازار که به اپل اختصاص پیدا کرده، مربوط به کدام سری است.

گزارش جدید Strategy Analytics  حاکی از آن است که اهالی کوپرتینو در حال حاضر، بازار هدفون‌های بی سیم را در اختیار خود گرفته اند. ایرپاد سری یک، اولین محصول اپل در این حوزه در سال 2016 معرفی و روانه بازار شد. در ابتدا، تمامی اهالی دنیای تکنولوژی، زبان طراحی ایرپادها را به سخره گرفتند، اما هم اینک اکثر شرکت‌های تولید کننده لوازم جانبی، سعی در الهام گرفتن از سبک و سیاق طراحی آن دارند.

ایرپاد اپل همچنین در آخرین بررسی‌ها، در لیست 10 محصول برتر دهه گذشته نیز قرار گرفت. از آنجا که استفاده از محصولات بی سیم رفته رفته در حال گسترش است، تولید کنندگان هدفون‌های وایرلس نیز در تلاش هستند تا تعداد گجت‌های خود در این زمینه را افزایش دهند.

image

همان طور که اشاره شد، اپل در حال حاضر 50 درصد بازار هدفون‌های وایرلس را در دست گرفته و سامسونگ و شیائومی به ترتیب با کمتر از 10 درصد، در جایگاه دوم و سوم ایستاده‌اند.

Strategy Analytics بر این باور است که تا سال 2024، تعداد هدفون‌های بی‌سیم در سراسر دنیا به 100 میلیارد عدد خواهد رسید. از آنجا که اپل در سال گذشته توانسته به فروش 60 میلیونی دست پیدا کند و سهم 50 درصدی از این بازار را نیز در اختیار دارد، لذا سهم تمامی شرکت‌های فعال در این زمینه به صورت مشترک، به 60 میلیون عدد رسیده است.

از آنجا که به عرضه نسل سوم ایرپادها نزدیک می‌شویم و از طرف دیگر اهالی کوپرتینو تکنولوژی این محصولات را به هدفون‌های Beats نیز اضافه کرده‌اند، لذا باید منتظر ماند و دید که در آینده، چه داستان‌هایی برای هدفون بی سیم این کمپانی پیش خواهد آمد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)