خانهاخبار
موبایلی شبیه Vivo NEX 3 5G با اسنپدراگون 865 در TENAA مشاهده شد

موبایلی شبیه Vivo NEX 3 5G با اسنپدراگون 865 در TENAA مشاهده شد

اخیرا موبایل جدیدی از شرکت Vivo در مرجع TENAA مشاهده شده که ظاهر و مشخصاتی شبیه Vivo NEX 3 5G دارد، اما تفاوت‌های کوچکی میان این دو دستگاه دیده می‌شود.
۱۳۹۸/۱۰/۲۹

شرکت Vivo در نیمه دوم سال ۲۰۱۹ از تلفن هوشمند Vivo NEX 3 5G رونمایی کرد؛ پرچمداری که از نسل پنجم شبکه‌های ارتباطی پشتیبانی می‌کند. حالا امروز خبری منتشر شده که از ثبت گوشی جدیدی از همین برند در مرجع اطلاعات چینی TENAA حکایت دارد. بیایید نگاهی دقیق‌تر به این دستگاه داشته باشیم.

دستگاه جدیدی که با شماره مدل V1950A در مرجع چینی TENAA ثبت شده، احتمالا نسخه‌ای ارتقایافته از Vivo NEX 3 5G است که از شبکه‌های مستقل و غیرمستقل 5G پشتیبانی می‌کند. مدل عادی Vivo NEX 3 5G صرفا قادر به استفاده از شبکه‌های غیرمستقل نسل پنجم بود.

این گوشی هوشمند احتمالا به جدیدترین چیپست شرکت کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۶۵ مجهز می‌شود. ولی این تنها نقطه تمایز V1950A با NEX 3 نیست، چرا که V1950A به احتمال زیاد قابلیت شارژ فوق سریع هم خواهد داشت.

image

موبایل جدید ویوو که مجوز 3C نیز دریافت کرده، با شارژر تازه‌ای به بازار می‌آید که احتمالا خروجی ۵۵ واتی دارد. این گوشی نمایشگری ۶.۸۹ اینچی از نوع آبشاری با رزولوشن ۲۲۵۶ در ۱۰۸۰ پیکسل خواهد داشت که نسبت صفحه به بدنه آن ۹۹.۶ درصد است. گفته می‌شود که نسخه جدید Vivo NEX 3 5G با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به بازار می‌آید. این دستگاه در قاب عقب خود یک لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی به همراه یک لنز فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و یک لنز تله‌فوتوی ۱۳ مگاپیکسلی خواهد داشت. در بخش سلفی هم دوربینی ۱۶ مگاپیکسلی قرار گرفته و انرژی تمام این قطعات را یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند.

در حال حاضر، تاریخ دقیقی برای زمان عرضه NEX 3 جدید ویوو اعلام نشده و حتی نمی‌دانیم که نام رسمی آن چه خواهد بود. ولی موج اول پرچمداران مجهز به اسنپدراگون ۸۶۵ در ماه فوریه به بازار می‌آیند و عجیب نیست اگر این گوشی هم در ماه فوریه یا مارس عرضه شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۱۰/۲۹
شرکتِ vivo تبلیغات گسترده‌ای در ورزشگاه‌های فوتبال اعمال می‌کنه(اون تابلوهای دیجیتال کنار زمین)
لحظه‌ای که "دِلِ علی" می‌شوته?‍♂️⚽️... یهو تابلوی ورزشگاه یکدست میشه VIVO NEX?VIVO NEX?VIVO NEX?VIVO NEX
بعد که توپه گل نمیشه? دوباره پاک میشه و می‌نویسه نیسان سوپرا~نیسان سوپرا~نیسان‌سوپرا