خانهاخبار
موبایلی منتسب به آنر V30 لایت از دو مرجع چینی مجوز گرفت

موبایلی منتسب به آنر V30 لایت از دو مرجع چینی مجوز گرفت

دو مرجع چینی TENAA و MIT اخیرا به موبایلی مجوز داده‌اند که شباهت‌های خاصی به سری آنر V30 دارد. در این مطلب می‌توانید با خصوصیات این دستگاه آشنا شوید.
۱۳۹۸/۱۰/۲۹

به دنبال معرفی آنر V30 و V30 پرو، به نظر می‌رسد که آنر حالا در تدارک معرفی دستگاه ارزان‌تری به نام آنر V30 لایت است. این گوشی هوشمند به‌تازگی با دو شماره مدل MOA-AL00 و MOA-TL00 در مرجع اطلاعاتی چینی TENAA و MIT رویت شده است. در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید.

مرجع MIT شباهت زیادی به TENAA دارد و بخشی از اطلاعات و تصاویر این گوشی را منتشر کرده است. اگر به گوشی MOA-AL00 نگاه کنیم، در بخش دوربین می‌توانیم شباهت بالای این گوشی به دوربین عقب V30 را ببینیم. با این حال، با بررسی دقیق‌تر به نظر می‌رسد که لنز وسطی ماژول دوربین فلش LED است. بنابراین می‌توانیم حدس بزنیم که آنر برای کاهش هزینه‌ها ترجیح داده سه لنز برادران بزرگ‌تر این خانواده را به دو لنز کاهش دهد.

از دیگر نکاتی که در این گوشی قابل مشاهده است می‌توانیم به ناچ قطره‌ای در بالای نمایشگر اشاره کنیم که تفاوت‌های بیشتری میان این دستگاه و V30 و V30 پرو ایجاد می‌کند. همچنین، در این دستگاه اثری از دکمه پاور حاوی حسگر اثر انگشت دیده نمی‌شود و به جای آن دکمه پاور عادی قرار گرفته است. منتها از آن‌جایی که اثری از این حسگر در قاب پشتی دستگاه هم نیست، شاید بتوانیم به پیاده‌سازی حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر امیدوار باشیم. در آن صورت پنل نمایش این گوشی از نوع OLED خواهد بود که در مدل‌های قبلی V30 وجود نداشت.

در تاییدیه MOA-AL00 آمده است که این گوشی ابعادی ۱۵۹ در ۷۴ در ۹.۰۴ میلی متری دارد و از نمایشگری ۶.۳ اینچی استفاده می‌کند. ظرفیت باتری این گوشی ۴۹۰۰ میلی آمپر ساعت است که احتمالا همراه با شارژر ۱۰ واتی به بازار می‌آید. در بخش دیگر اطلاعات این گوشی به پشتیبانی از دو سیم کارت اشاره شده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)