خانهاخبار
آپدیت EMUI 10 برای هواوی P30 لایت از راه رسید

آپدیت EMUI 10 برای هواوی P30 لایت از راه رسید

بر اساس گزارش کاربران، هواوی امروز انتشار آپدیت EMUI 10 را که مبتنی بر اندروید 10 ساخته شده، برای دارندگان تلفن هوشمند P30 لایت آغاز کرده است.
۱۳۹۸/۱۰/۲۹

هواوی از چند ماه قبل انتشار آپدیت EMUI 10 را برای دو گوشی پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو آغاز کرده بود، اما حالا نوبت به برادر کوچک‌تر این خانواده یعنی پی ۳۰ لایت رسیده است. این پوسته که بر اساس اندروید ۱۰ ساخته شده، حالا در دسترس کاربران پی ۳۰ لایت قرار می‌گیرد.

بر اساس گزارش کاربران، آپدیت EMUI 10 از ساعاتی قبل برای پی ۳۰ لایت منتشر شده است. اندازه این آپدیت ۳.۸۲ گیگابایت است و علاوه بر قابلیت‌های اندروید ۱۰، ویژگی‌های جدید پوسته اختصاصی هواوی مثل دارک مود سراسری، افزایش کارایی، آیکن‌های جدید و بسیار امکانات دیگر را به ارمغان می‌آورد.

با توجه به این که به‌روزرسانی‌های این چنینی معمولا به صورت مرحله‌ای منتشر می‌شود، ممکن است در این لحظه نتوانید آپدیت مذکور را در گوشی هوشمند خود مشاهده کنید. با این حال با رفتن به مسیر Settings > System > Software Update می‌توانید وضعیت دستگاه خود را بررسی نمایید. در صورتی که آپدیت EMUI 10 را دریافت کرده‌اید، نظرات خود را درباره آن با ما در میان بگذارید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

امیرحسین

۱۳۹۹/۸/۱۱
برا من اومده :/

ایمان کیا

۱۳۹۹/۲/۱
سلام دوستان عزیز
آپدیت اندروید 10 حدودا 2 ماهه اومده نصبشم خیلی راحته از طریق گوشی هم انجام نمیشه شما گوشی رو با کابل به لپتاپ وصل کنید لپتاپ حتما به وای فای وصل باشه و برید توی برنامه ی hi suite به روزرسانی رو بزنید به راحتی اپدیت کنید

امیرنوری

۱۳۹۹/۱/۳۰
شمابایدبرنامه یHisuiteروروی لپ تاپ وروی گوشی نصب کنی. بعدبایه کد8رقمی به‌ وسیله ی اين برنامه به‌ لپ تاپ وصل بشی. بعدازوصل شدن بررسی به‌ روزرسانی هارودربرنامه ی لپ تاپ میزنی بعدآپدیته میادومی تونی درآنجا دانلودکنی. من‌ همینجوری انجام دادم. یا اینکه می تونی صبر کنی تأ خود به‌ خودتوگوشیت بیاد.

میلاد

۱۳۹۹/۱/۲۶
بعد کلی تلاش تونستم آپگریدش رو انجام بدم.سه مرحله اپ داره که باید با لپتاپ و گوشی انجام بشه

mohammad amin

۱۳۹۹/۱/۲۴
دوستان با عرض سلام امروز 23 فروردیم ماه 1399 هستش گویا هنوز رابط کاربری جدید هواوی و اندروید 10 تو کشور ایران عرضه نشده شاید با تغییر region از ایران به کشور دیگه امکان به روزرسانی سیستم وجود داشته باشه