خانهاخبار
پوستر منتسب به مراسم رونمایی از شیائومی Mi 10 منتشر شد

پوستر منتسب به مراسم رونمایی از شیائومی Mi 10 منتشر شد

با وجود این که مقامات شرکت شیائومی هنوز تاریخی را برای رونمایی از سری می 10 خود مشخص نکرده‌اند، اما حالا پوستری در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده که تاریخ و حتی طراحی این سری را مشخص می‌کند.
۱۳۹۸/۱۰/۲۸

با توجه به اخبار قبلی انتظار داریم که شیائومی می ۱۰ و می ۱۰ پرو در اوایل ماه فوریه معرفی شوند. برخی گزارش‌ها حاکی از آن هستند که سری می ۱۰ احتمالا پیش از معرفی سری گلکسی اس ۲۰ سامسونگ از راه می‌رسد. با این حال، علی‌رغم سامسونگ که تاریخ مراسم خود را ۲۲ بهمن اعلام کرده، شیائومی هنوز رسما خبری در این باره منتشر نکرده است. منتها ساعاتی پیش پستی در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده که می‌تواند پوستر افشایی از دعوت‌نامه مراسم رونمایی از سری می ۱۰ باشد. البته این پوستر فعلا قابل تایید نیست و ممکن است جعلی باشد.

در پوستر زیر اعلام شده که سری می ۱۰ شیائومی در تاریخ ۲۲ بهمن در شهر پکن رونمایی می‌شود. در این‌جا تصویری از طراحی عقب مدل سیاه و سفید و می ۱۰ یا می ۱۰ پرو را می‌بینیم که دوربین آن شباهت زیادی به می میکس آلفا دارد. در آن گوشی که تقریبا تمامی بخش‌های آن از نمایشگر ساخته شده، نواری وجود دارد که میزبان سنسورهای دوربین دستگاه است. حالا این‌جا در می ۱۰ نمونه مشابه همان طراحی را می‌بینیم.

اگر دقیق‌تر به این پوستر نگاه کنیم، بعد از دو لنز بالای ماژول، فلش و سپس سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی دستگاه را می‌بینیم و بعد لنز چهارم مشاهده می‌شود. قاب پشتی این دستگاه به سمت لبه‌های آن خمیدگی دارد تا احتمالا راحت‌تر در دست جا بگیرد. علاوه بر این، در سمت راست آن دکمه‌های تنظیم صدا و پاور هم دیده می‌شوند.

image

طبق گزارش‌های قبلی، می ۱۰ احتمالا نمایشگری با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی خواهد داشت. این گوشی از یک باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی با فناوری شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند. دوربین عقب آن از چهار لنز تشکیل شده که شامل یک لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۲۰ مگاپیکسلی، یک لنز تله‌فوتوی ۱۲ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق ۵ مگاپیکسلی است. گفته می‌شود که می ۱۰ و می ۱۰ پرو از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام استفاده خواهند کرد.

می ۱۰ پرو احتمالا نمایشگر ۱۲۰ هرتزی دارد و با باتری قدرتمندی به بازار می‌آید که از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند. شایعات حاکی از آن است که این دستگاه از شارژ بیسیم و شارژ معکوس نیز بهره‌مند خواهد شد. دوربین عقب این گوشی شامل یک لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۲۰ مگاپیکسلی، یک لنز تله‌فوتوی ۱۲ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق ۵ مگاپیکسلی است.

سری می ۱۰ شیائومی احتمالا قیمتی بین ۵۱۰ تا ۷۲۷ دلار خواهد داشت. با توجه به این که زمان زیادی تا رونمایی احتمالی از این دستگاه باقی نمانده، احتمالا در روزها و هفته‌های پیش رو باید منتظر اخبار بیشتری درباره این دو تلفن هوشمند باشیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۱۰/۲۸
رقبای سرسختی برای گلکسی‌های11 خواهند بود
باید بنشینیم و از بیرون نظاره‌گر مبارزه‌‌ی نفس‌گیرشون باشیم??????? بنظر می‌رسه شیائومی شَل و پَل بشه