خانهاخبار
آیا گلکسی واچ 2 ماه آینده معرفی می‌شود؟

آیا گلکسی واچ 2 ماه آینده معرفی می‌شود؟

سامسونگ در تدارک آن است تا خود را برای نمایشگاه MWC که ماه آینده در بارسلونا برگزار می‌شود، آماده کند.
۱۳۹۸/۱۰/۲۸

همان طور که می‌دانید، نمایشگاه جهانی و بزرگ MWC ماه آینده در شهر بارسلونا، کشور اسپانیا برگزار می‌شود و کمپانی‌های سازنده گوشی‌های هوشمند، خود را برای این رویداد عظیم آماده می‌کنند.

شرکت سامسونگ یکی از این تولید کنندگان است که در حال آماده سازی برای این اتفاق به سر می‌برد. همان طور که پیش‌تر به آن اشاره کردیم، خانواده گلکسی S20 در تاریخ یازدهم فوریه مصادف با 22 بهمن و در رویداد Unpacked به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد شد. اما از گوشه و کنار خبر می‌رسد که این اتفاق تنها به گوشی‌های هوشمند منتهی نخواهد شد و سامسونگ در نظر دارد تا محصولات دیگری را در این رویداد پرده برداری کند.

وب سایت Galaxy Club به تازگی موفق به کشف سریال نامبری از یک محصول شده است که به احتمال زیاد، به یک ساعت هوشمند مرتبط است. این دستگاه با شماره ساخت SM-R840 به ثبت رسیده که شباهت زیادی به مدل‌های قدیمی ساعت‌های هوشمند سامسونگ دارد و به نظر می‌رسد که در رویداد Unpacked، باید انتظار معرفی چنین گجتی را نیز داشته باشیم.

image

سامسونگ به تازگی از گلکسی واچ اکتیو و Galaxy Watch Active 2 رونمایی کرده است، اما برند اصلی، یعنی گلکسی واچ هنوز در هاله‌ای از ابهام بوده و باید ببینیم که آیا نسخه جدید این محصول در رویداد Unpacked معرفی می‌شود یا خیر.

متأسفانه در حال حاضر، به جز شماره ساخت و ظرفیت باتری دستگاه که 330 میلی آمپر ساعت گزارش شده، اطلاعات دیگری در مورد این ساعت هوشمند در دسترس نیست. سامسونگ سال گذشته، کلیه ویژگی‌های Galaxy Watch Active و نسخه دوم آن را طی یک آپدیت نرم‌افزاری، به گلکسی واچ اضافه کرد. لذا کمی مشکل است که بخواهیم در مورد مشخصات سخت‌افزاری Galaxy Watch 2 صحبت کنیم.

هنوز مشخص نیست که سامسونگ تنها به یک آپدیت نرم‌افزاری بسنده خواهد کرد، یا باید انتظار سخت‌افزار جدیدی را در این محصول داشته باشیم. کمتر از یک ماه تا رویداد Unpacked سامسونگ باقی مانده است. پس با هم منتظر می‌مانیم تا ببینیم این برند کره‌ای، چه نقشه‌هایی برای ساعت هوشمند آینده خود در سر دارد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)