خانهاخبار
گوشی اوپو F15 با نمایشگر 6.4 اینچی معرفی شد

گوشی اوپو F15 با نمایشگر 6.4 اینچی معرفی شد

گوشی اوپو F15 به صورت رسمی معرفی شد. این گوشی هوشمند به سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش مجهز شده است.
۱۳۹۸/۱۰/۲۷

در دسامبر سال گذشته میلادی شاهد رونمایی از گوشی اوپو A91 در کشور چین بودیم. امروز این گوشی هوشمند با نام OPPo F15 در کشور هند معرفی شده است. این دستگاه از رنگ گرادیانی و دوربین اصلی چهارگانه بهره می‌برد. صفحه نمایش این اسمارت فون سنسور اثر انگشت را میزبانی می‌کند و اوپو برای آن یک باتری با ظرفیت بالا و قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع را در نظر گرفته است.

گوشی اوپو F15 ابعادی برابر با 7.9 × 73.3 × 160.2 میلی‌متر داشته و وزن آن به 172 گرم می‌رسد. پنل پشتی این دستگاه دارای جنس پلی کربناتی بوده و صفحه نمایش آن توسط گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود. بر اساس اعلام اوپو، صفحه نمایش این گوشی هوشمند دارای نسبت تصویر 20:9 است و در بالای آن برش قطره‌ای به چشم می‌خورد. نسبت نمایشگر به بدنه این دستگاه به 90.7 درصد می‌رسد. اوپو F15 به صفحه نمایش 6.4 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز شده و زیر آن سنسور اثر انگشت قرار گرفته است. پنل مورد استفاده در این دستگاه موفق به کسب تاییدیه از سوی TUV Rheinland شده و از قابلیت DC Dimming پشتیبانی می‌کند.

قدرت گوشی OPPO F15 توسط چیپست هلیو P70 تامین می‌شود. این پردازنده مدیاتک دارای 8 هسته پردازشی با فرکانس 2.1 گیگاهرتز است. اوپو برای این اسمارت فون خود 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته، البته باید به قابلیت پشتیبانی آن از کارت حافظه microSD نیز اشاره کرد. اوپو F15 از سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 پای به همراه ColorOS 6.1 بهره می‌برد. اوپو برای بهبود عملکرد این دستگاه در زمان اجرای بازی، قابلیت Game Boost 2.0 را برای آن در نظر گرفته است.

image

انرژی اوپو F15 توسط یک باتری 4025 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود. این گوشی هوشمند از فناوری شارژ سریع VOOC 3.0 Flash Charge پشتیبانی می‌کند. بر اساس اعلام اوپو، 50 درصد ظرفیت باتری این دستگاه در مدت زمان 30 دقیقه شارژ می‌شود. کاربران برای ثبت تصاویر سلفی خود باید از یک سنسور 16 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 استفاده کنند. روی پنل پشتی این اسمارت فون شاهد خودنمایی دوربین اصلی چهارگانه هستیم. سنسور اصلی این دوربین 48 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.7 است.

از سنسورهای دیگر می‌توان به سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.25 و زاویه دید 119 درجه، سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق و سنسور 2 مگاپیکسلی مونوکروم اشاره کرد. سنسور اولترا واید این دوربین قادر به ثبت تصاویر ماکرو است. اوپو برای این دستگاه از لرزشگیر EIS استفاده کرده و برای آن هوش مصنوعی در نظر گرفته است. اوپو F15 با قیمت 282 دلار و در رنگ‌های مشکی و سفید به فروش می‌رسد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)