خانهاخبار
رندر جدید هوآوی P40 به حفره درون نمایشگر اشاره می‌کند

رندر جدید هوآوی P40 به حفره درون نمایشگر اشاره می‌کند

هوآوی در آینده نه چندان دور از پرچمداران جدید خود رونمایی می‌کند. به تازگی رندر هوآوی P40 به اینترنت راه پیدا کرده است.
۱۳۹۸/۱۰/۲۷

در دسامبر 2019 شاهد انتشار رندرهای CAD گوشی‌های هواوی P40 و P40 پرو در 91Mobiles بودیم. این رندرها که توسط افشاگر معروف، OnLeaks منتشر شده بودند، بخشی از طراحی این گوشی‌های هوشمند را به نمایش می‌گذاشتند. امروز رندر جدیدی از گوشی P40 هوآوی در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته که طراحی پنل جلویی و پشتی این گوشی هوشمند را با کیفیت بالایی به نمایش می‌گذارد.

بر اساس جدیدترین رندر، هوآوی پی 40 دارای حاشیه‌های بسیار کمی در اطراف نمایشگر خود است و در سمت چپ بخش بالایی آن دوربین سلفی دوگانه درون حفره صفحه نمایش به چشم می‌خورد. در سمت راست این گوشی هوشمند دکمه‌های تنظیم صدا و پاور خودنمایی می‌کنند. روی پنل پشتی آن شاهد قرارگیری یک ماژول مستطیلی شکل هستیم که دوربین اصلی سه گانه لایکا به همراه فلاش LED دوگانه را میزبانی می‌کند. طراحی پنل پشتی این دستگاه مشابه با رندرهای منتشر شده در گذشته است.

image

در پایین پنل پشتی لوگوی هوآوی به چشم می‌خورد. این دستگاه دارای پورت USB-C است؛ با این حال هوآوی برای آن جک 3.5 میلی‌متری هدفون در نظر نمی‌گیرد. در حال حاضر اطلاعات زیادی در رابطه با هوآوی P40 پرو در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است؛ با این حال شایعات به دوربین اصلی چهارگانه و صفحه نمایش خمیده این دستگاه اشاره می‌کنند. گوشی‌های سری هوآوی پی 40 در ماه مارس سال جاری میلادی در پاریس معرفی خواهند شد و به عنوان جایگزین گوشی‌های P30 و P30 پرو وارد بازار می‌شوند.

بر اساس شایعات، قدرت گوشی هوآوی P40 توسط چیپست کایرین 990 5G تامین می‌شود. این دستگاه از دوربین اصلی سه گانه با سنسورهای اصلی، اولترا واید و ToF بهره می‌برد. انتظار می‌رود هوآوی برای این گوشی هوشمند خود سیستم عامل پیش فرض اندروید 10 به همراه رابط کاربری EMUI را در نظر بگیرد، البته نباید منتظر حضور سرویس‌های گوگل در آن باشیم. هوآوی P40 به صفحه نمایش 6.1 و یا 6.2 اینچی مجهز می‌شود.

هوآوی P40 پرو احتمالا به سنسور پریسکوپی با قابلیت زوم اپتیکال 10 برابری مجهز می‌شود. از سنسورهای دوربین اصلی این گوشی هوشمند می‌توان به سنسور 64 مگاپیکسلی سونی IMX686، سنسور 20 مگاپیکسلی اولترا واید، سنسور 12 مگاپیکسلی پریسکوپی، سنسور ToF و سنسور ماکرو اشاره کرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)