خانهاخبار
کیبورد ارگونومیک Logitech Ergo K860 با طراحی متفاوت معرفی شد

کیبورد ارگونومیک Logitech Ergo K860 با طراحی متفاوت معرفی شد

از آن‌جایی که بسیاری از ما ساعات زیادی از روز را پای کامپیوتر می‌گذاریم، استفاده از لوازم ارگونومیک اهمیت زیادی دارد. کیبورد جدید شرکت Logitech با طراحی خاص خود برای پاسخگویی به همین نیاز معرفی شده است.
۱۳۹۸/۱۰/۲۷

شرکت لاجیتک چند وقتی است که وارد حوزه تولید موس‌های ارگونومیک شده و در این مدت محصولاتی مثل MX Ergo و MX Vertical Mice را معرفی کرده است. این شرکت حالا می‌خواهد با ورود به دنیای کیبوردهای ارگونومیک محصولات لوازم جانبی خود را گسترش بدهد و در اولین قدم کیبورد Ergo K860 را معرفی کرده است. لاجیتک می‌گوید طراحی این کیبورد فشارهای وارده بر مچ و ساعد دست را در مقایسه با کیبوردهای مرسوم کاهش می‌دهد.

همان طور که Logitech Craft و کیبورد MX Keys به عنوان همراهان موس MX Master 3 ساخته شده‌اند، کیبورد Ergo K860 هم قرار است با MX Ergo و MX Vertical Mice جفت شود. هدف Ergo K860 ارائه محصولی است که در عین حفظ ظاهری زیبا، شیک و حرفه‌ای کمترین فشار ممکن را بر کاربر وارد کند.

ناحیه پایینی کیبورد که به عنوان محلی برای استراحت مچ دست به حساب می‌آید از ماده‌ای سه‌لایه‌ای ساخته شده است: نوعی فوم فشرده، نوعی فوم هوشمند و در انتها بافتی که اجازه می‌دهد به راحتی این بخش را تمیز کنید (چون این قسمت قابل جداسازی نیست). کیبورد Ergo K860 به جای استندهای قابل تنظیمی که معمولا در پشت کیبوردها قرار می‌گیرد، در پایین خود نوعی گیره مخفیانه دارد که بخش جلویی کیبورد را بلند می‌کند و می‌توانید آن را در دو زاویه تنظیم کنید.

image

کیبورد جدید لاجیتک می‌تواند به صورت بیسیم از طریق بلوتوث به حداکثر سه دستگاه مک یا ویندوز وصل شود. Ergo K860 همچنین برای جابجایی آسان میان دستگاه‌های مختلف از نرم‌افزار Logitech Flow پشتیبانی می‌کند.

لاجیتک می‌گوید Ergo K860 با یک جفت باتری AAA می‌تواند تا دو سال کار کند، با این حال بزرگ‌ترین نقطه ضعف این دستگاه عدم امکان شارژ مجدد باتری‌هاست. علاوه بر این، کیبورد لاجیتک فاقد بک‌لایت است که برای کیبوردی با این ویژگی‌ها ناامیدکننده به نظر می‌رسد.

کیبورد Ergo K860 از همین ماه میلادی با قیمت ۱۲۹ دلار وارد بازار می‌شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)