خانهاخبار
استفاده از آیفون برای ایجاد رمز عبور جهت تأیید هویت دو مرحله‌ای

استفاده از آیفون برای ایجاد رمز عبور جهت تأیید هویت دو مرحله‌ای

آپدیت جدیدی که برای نسخه آی او اس اپلیکیشن Smart Lock گوگل منتشر شده، با قابلیت جدیدی همراه است.
۱۳۹۸/۱۰/۲۷

نسخه آی او اس اپلیکیشن Smart Lock گوگل به تازگی با آپدیت جدیدی همراه شده و استفاده کنندگان از آیفون قادر خواهند بود تا با گوشی هوشمند خود، رمز عبور برای تأیید هویت دو مرحله‌ای را از طریق این اپلیکیشن دریافت نمایند.

زمانی که این ویژگی روی اپلیکیشن تنظیم شود، به محض اقدام به ورود به اکانت روی مرورگر، نوتیفیکیشنی برای آیفون‌تان ارسال شده و رمز عبور برای تأیید هویت دو مرحله‌ای برای شما فرستاده می‌شود که می‌توانید آن را در قسمت مربوطه وارد کنید.

البته کاربر در این شرایط، باید آیفون یا آیپد خود را از طریق اثر انگشت یا فیس آیدی آنلاک کرده، وارد اپلیکیشن Smart Lock شود تا بتواند رمز دریافت شده را مشاهده نماید.

image

بعد از نصب و باز کردن اپلیکیشن، از شما درخواست می‌شود تا اکانت خود گوگل خود را برای راه اندازی این سرویس انتخاب کنید. بر اساس اعلام یکی از مدیران گوگل، این قابلیت از امنیت مثال زدنی سیستم عامل iOS کمک می‌گیرد که تحت نظر تاچ آیدی، فیس آیدی یا سایر روش‌های امنیتی انجام پذیر است.

در نهایت بد نیست بدانید که برای استفاده از این ویژگی، باید بلوتوث روی هر دو دستگاه روشن بوده و در مجاورت یکدیگر قرار گرفته باشند. به این ترتیب اپلیکیشن Smart Lock مطمئن خواهد شد که این ارتباط از طریق لوکال صورت گرفته و وابسته به اینترنت نیست.

هم اینک می‌توانید اپلیکیشن اسمارت لاک گوگل را به صورت رایگان از اپ استور دانلود کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)