خانهاخبار
بنتلی مولسان 6.75 Edition رونمایی شد؛ بازنشستگی سدانی لوکس

بنتلی مولسان 6.75 Edition رونمایی شد؛ بازنشستگی سدانی لوکس

بنتلی مولسان 6.75 Edition از راه رسید. این خودروی لوکس تنها در 30 نمونه به تولید خواهد رسید.
۱۳۹۸/۱۰/۲۶

بنتلی مولسان به اواخر عمر خود نزدیک می‌شود؛ با این حال سازنده بریتانیایی آن تصمیم گرفته خداحافظی باشکوهی با این سدان لوکس داشته باشد. به تازگی بنتلی مولسان 6.75 Edition معرفی شده است. این خودرو به موتور 8 سیلندر با حجم 6.75 لیتر مجهز شده و تنها در 30 نمونه به تولید می‌رسد. پس از بازنشستگی این سدان لوکس، خودروی فلایینگ اسپور به عنوان پرچمدار خودروهای سدان بنتلی در بازار حضور پیدا می‌کند.

image

بنتلی مولسان 6.75 Edition در بخش ظاهری به تریم کروم برای چراغ‌های جلو و پشتی خود مجهز شده است. لوگوی Flying B روی کاپوت، جلو پنجره و همچنین اگزوزها دارای رنگ تیره هستند. برای این خودروی خاص رینگ‌های 21 اینچی 5 پره در نظر گرفته شده است. با باز کردن کاپوت، با ورودی‌ مشکی رنگ موتور روبه‌رو می‌شویم. در حالت عادی این ورودی‌ به رنگ نقره‌ای است. در کابین از صندلی‌های بسیار لوکسی استفاده شده است. کنترلر دریچه‌ها هوا شبیه به درپوش روغن موتور طراحی شده‌اند که جذابیت بالایی دارند.

image

بنتلی همزمان با اعلام توقف تولید خودروی مولسان، به این موضوع اشاره کرده که خودروی فلایینگ اسپور همراه با موتور هیبریدی در سال 2023 وارد بازار می‌شود. انتظار می‌رود این خودرو به یک موتور بنزینی 6 سیلندر 3.0 توربوشارژ به همراه موتور برقی مجهز شود که قادر به تولید 443 اسب بخار قدرت و 700 نیوتن متر گشتاور است. این موتور در خودروی شاسی بلند بنتلی بنتایگا مورد استفاده قرار گرفته است. بنتلی برای اولین بار از نام مولسان در فاصله سال‌های 1980 تا 1992 استفاده کرد. نسل کنونی این خودرو در سال 2010 معرفی شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)