خانهاخبار
تماشا کنید: ویدئویی از گلکسی اس 20 پلاس سامسونگ منتشر شد

تماشا کنید: ویدئویی از گلکسی اس 20 پلاس سامسونگ منتشر شد

ویدئویی 13 ثانیه‌ای از Galaxy S20 Plus، زبان طراحی و برخی مشخصات آن را افشا کرد.
۱۳۹۸/۱۰/۲۵

همان طور که می‌دانید، کمتر از یک ماه تا رونمایی رسمی از خانواده گلکسی S20 باقی مانده است. با توجه به اخبار و تصاویری که تا این لحظه از این محصولات منتشر شده، تقریبا تمامی اطلاعات پیرامون این محصولات در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است و برگزاری رویداد Unpacked سامسونگ، تنها روی این اطلاعات منتشر شده مهر تأیید خواهد زد.

چندی پیش، شاهد رونمایی از تصویر زنده مدل 5G گلکسی اس 20 پلاس بودیم که توسط مکس وینباخ، یکی از مسئولان وبسایت XDA-Developers منتشر شد. امروز نیز ویدئویی 13 ثانیه‌ای از Galaxy S20 Plus منتشر شده و زبان طراحی و برخی مشخصات سخت‌افزاری آن را لو داده است!

image

سرو قامت و جذاب، با دوربینی پیشرفته

همان طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، گلکسی اس 20 پلاس در مقایسه با نسل پیشین، از ارتفاع بیشتری برخوردار است. اگر با زبان طراحی پرچمداران سامسونگ در سال 2019 آشنایی داشته باشید، چنین تغییری آنچنان جای تعجبی بر جای نمی‌گذارد. از آنجا که حاشیه‌های اطراف نمایشگر در گلکسی S20 پلاس کاهش یافته، لذا افزایش ارتفاع در این محصول دور از ذهن به نظر نمی‌رسد.

همچنین به دلیل آن که نمایشگر 6.7 اینچی Dynamic AMOLED گلکسی S20 پلاس در مقایسه با اس 10 پلاس 6.4 اینچی بزرگتر شده، لذا افزایش سایز و ابعاد نیز امری بدیهی به حساب می‌آید. پیش بینی می‌شود که این محصول با ابعاد 7.8 × 73.7 × 161.9 میلیمتری معرفی و در دسترس خریداران قرار گیرد.

نکته جالب اینجاست که با افزایش ارتقاع 4 میلیمتری نسبت به مدل پیشین، به نظر می‌رسید که ضخامت دستگاه نیز به این ترتیب افزایش پیدا کند. اما بر اساس اطلاعاتی که اخیرا در دسترس قرار گرفته، ظاهرا این مدل با همان ضخامت نسل قبل معرفی می‌شود، البته در صورتی که قسمت بیرون زده مربوط به دوربین را در نظر نگیریم!

حالا که صحبت از دوربین چهارگانه قرار گرفته در پشت بدنه به میان آمد، بد نیست مشخصات آن را نیز اعلام کنیم:

  • دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی
  • لنز 12 مگاپیکسلی اولترا واید
  • لنز 64 مگاپیکسلی تله فوتو
  • سنسور ToF سه بعدی

متأسفانه این کلیپ ویدئویی، تنها زبان طراحی و برخی مشخصات سخت‌افزاری گلکسی S20 پلاس را منتشر کرده و اطلاعاتی در مورد سایر مشخصات آن در دسترس نیست. 

طبق شایعات، نمایشگر 6.7 اینچی این محصول به رزولوشن 1440 × 3200 پیکسلی مجهز خواهد بود و برخی افراد نیز معتقد هستند که این پنل نمایشگر، از نرخ رفرش 120 هرتزی بهره‌مند است. البته این ویژگی تنها در رزولوشن 1080 × 2400 پیکسلی در دسترس است و در صورت تمایل به استفاده از حداکثر رزولوشن، با نرخ رفرش 60 هرتزی روبرو خواهیم بود.

برخی از تحلیلگران، معتقد هستند که Galaxy S20 Plus سامسونگ از باتری 4500 میلی آمپر ساعتی برخوردار خواهد بود که به ویژگی شارژ سریع 25 واتی مجهز است. پردازنده اسنپدراگون 865 برای نسخه‌های بین المللی و اگزینوس 990 برای مدل‌های اروپایی، از دیگر مشخصات احتمالی این دستگاه به حساب می‌آید.

همچنین پیش بینی می‌شود که این محصول به 12 گیگابایت رم LPDDR5 و درگاه میکرو اس دی مجهز باشد، قطعه‌ای که در گلکسی نوت 10 شاهد حذف آن بودیم. صحبت از قابلیت‌های حذف شده به میان آمد، بد نیست بدانید که گلکسی S20 پلاس از درگاه جک 3.5 میلیمتری هدفون نیز بی‌بهره خواهد بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)