خانهاخبار
نسخه اندروید اپلیکیشن گیت هاب معرفی شد

نسخه اندروید اپلیکیشن گیت هاب معرفی شد

اپلیکیشن موبایل گیت‌هاب چند ماه پیش به صورت بتا برای پلتفرم iOS منتشر شده بود، اما حالا امروز از نسخه اندروید آن رونمایی شده است.
۱۳۹۸/۱۰/۲۶

گیت‌هاب برای اولین بار چند ماه پیش از نسخه iOS اپلیکیشن موبایل خود رونمایی کرد. حالا به نظر می‌رسد که نوبت به کاربران اندروید رسیده تا رسما بتوانند از اپلیکیشن موبایل این سرویس در تلفن‌های هوشمند خود استفاده کنند.

در نسخه موبایل گیت‌هاب می‌توانید کدها را مرور و تغییرات را ادغام کنید یا بازخوردها را به اشتراک بگذارید. از آن‌جایی که نسخه موبایل گیت‌هاب به عنوان یک اپلیکیشن بومی توسعه یافته، قادر است با اندازه نمایشگرهای مختلف و دارک مود سیستم انطباق پیدا کند. اپ موبایل گیت‌هاب از چندی قبل به صورت بتا برای iOS منتشر شده بود و به‌زودی در دسترس کاربران اندروید قرار می‌گیرد.

image

اپلیکیشن موبایل گیت‌هاب به شما و تیم توسعه‌دهندگان‌تان اجازه می‌دهد نوتیفیکیشن‌های دریافتی را مدیریت کنید، به درخواست‌ها پاسخ دهید و هرگز منشن‌های مستقیم را از دست ندهید. اپ گیت‌هاب با افزایش انعطاف‌پذیری شما امکان کدنویسی در هر مکان و هر زمانی را فراهم می‌کند.

image

گیت‌هاب علاوه بر معرفی اپلیکیشن موبایل خود چندی قبل از چند ویژگی جدید مثل دسترسی همگانی به بخش اکشن و پکیج، بازطراحی نوتیفیکیشن‌ها، راه‌های جدید برای دستیابی به کدها، ابزارهای جستجو و دو راهکار جدید برای توزیع کار بین اعضای تیم رونمایی کرده بود.

اگر می‌خواهید جزو اولین نفراتی باشید که نسخه اندروید گیت‌هاب را آزمایش می‌کنند، به این لینک بروید و برای حضور در فهرست انتظار نام‌نویسی کنید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)