خانهاخبار
نسخه جدید هوآوی P30 لایت با 6 گیگابایت رم معرفی شد

نسخه جدید هوآوی P30 لایت با 6 گیگابایت رم معرفی شد

هوآوی P30 لایت در نسخه‌ای جدید وارد بازار می‌شود. این گوشی هوشمند به 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.
۱۳۹۸/۱۰/۲۶

هوآوی همچنان با تحریم‌های ایالات متحده آمریکا دست و پنجه نرم می‌کند. این موضوع باعث شده این غول فناوری چینی قادر به معرفی گوشی‌های هوشمند جدید با سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های گوگل نباشد. با این وجود، هوآوی تصمیم گرفته محصولات سال 2019 خود را بروزرسانی کند. به تازگی این شرکت نسخه جدیدی از P30 لایت را معرفی کرده که در مقایسه با نسخه اصلی خود، پیشرفت‌هایی را تجربه کرده و همچنین دارای اپلیکیشن‌های گوگل است.

نسخه اصلی گوشی هوآوی P30 لایت در اوایل سال 2019 معرفی و وارد بازار شد. مدل جدید آن از نظر طراحی تفاوتی با نسخه اصلی نداشته و حتی با رنگ‌های یکسان شامل Midnight Black، Pearl White، Peacock Blue و Breathing Crystal در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. تفاوت اصلی میان این گوشی هوشمند جدید و مدل اصلی آن به میزان رم و حافظه داخلی آن مربوط می‌شود. در حالی که نسخه اصلی به 4 گیگابایت رم مجهز شده، مدل جدید از 6 گیگابایت رم بهره می‌برد. هوآوی P30 لایت جدید در نسخه پایه از 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد که بالاتر از نسخه پایه مدل اصلی است.

image

سایر مشخصات این گوشی هوشمند تفاوتی با نسخه اصلی ندارد. هوآوی پی 30 لایت به صفحه نمایش 6.15 اینچی IPS LCD با برش قطره‌ای و رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز شده است. قدرت این اسمارت فون توسط چیپست کایرین 710 تامین می‌شود. کاربران می‌توانند در این دستگاه از دو سیم کارت استفاده کنند و یا به‌جای سیم کارت دوم، کارت حافظه درون آن قرار دهند. روی پنل پشتی هوآوی P30 لایت شاهد خودنمایی دوربین اصلی سه گانه هستیم.

دوربین اصلی این دستگاه از سنسورهای 48 مگاپیسلی، 8 مگاپیکسلی اولترا واید و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق بهره می‌برد. روی پنل پشتی آن شاهد خودنمایی سنسور اثر انگشت هستیم. از سایر مشخصات این گوشی هوشمند می‌توان به باتری 3340 میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 18 واتی اشاره کرد. هوآوی P30 لایت جدید از امروز در کشور انگلستان برای فروش عرضه می‌شود. قیمت در نظر گرفته شده برای آن برابر با 299 یوند است. انتظار می‌رود در آینده خریداران در کشورهای دیگر نیز به آن دسترسی پیدا کنند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)