خانهاخبار
برخش مشخصات سخت‌افزاری گلکسی زد فلیپ سامسونگ لو رفت!

برخش مشخصات سخت‌افزاری گلکسی زد فلیپ سامسونگ لو رفت!

در کنار لو رفتن نام نسخه دوم گلکسی فولد، امروز شاهد افشا شدن برخی مشخصات سخت‌افزاری آن هستیم.
۱۳۹۸/۱۰/۲۶

اگر از جمله دنبال کنندگان اخبار روز دنیای تکنولوژی باشید، مسلما می‌دانید که نسخه دوم گلکسی فولد با نام Galaxy Z Flip شناخته خواهد شد. کمتر از یک ماه تا معرفی این محصول باقی مانده و حالا شاهد لو رفتن برخی مشخصات سخت‌افزاری این محصول هستیم.

گوشی هوشمند منعطف سامسونگ که پیش‌تر با عنوان گلکسی فولد 2 یا گلکسی بلوم از آن یاد می‌شد، با باتری 3300 میلی آمپر ساعتی همراه خواهد بود. این عدد مسلما چیز شگفت انگیزی برای دنیای امروزی نیست، اما مطمئنا از محصول منعطف موتورولا با نام Motorola Razr باتری بزرگ‌تری خواهد داشت. این گوشی هوشمند با باتری 2510 میلی آمپر ساعتی همراه خواهد بود.

image

 

با این ظرفیت، پیش بینی می‌شود که گوشی هوشمند گلکسی زد فلیپ بتواند یک روز کامل، جوابگوی نیازهای کاربران بوده و با پشتیبانی از شارژ سریع، در کمترین زمان ممکن باتری آن به 100 درصد خواهد رسید.

همچنین اطلاعاتی در مورد نمایشگر این گوشی هوشمند نیز در دسترس قرار گرفته است. بر خلاف گلکسی فولد، سامسونگ تصمیم گرفته تا از پلاستیک به تنهایی در ساخت نمایشگر آن استفاده نکرده و در زیر این ماده، از شیشه فوق‌العاده نازک بهره گیرد. پس اگر خراشی روی نمایشگر ایجاد شود، تنها لایه پلاستیکی روی آن دچار ضربه شده و آسیبی به شیشه قرار گرفته در زیر آن وارد نمی‌شود.

به این ترتیب در صورت نیاز، تنها لایه پلاستیکی روی نمایشگر تعویض خواهد شد و در این حالت، هزینه فوق‌العاده کمتری گریبانگیر شخص متضرر می‌شود. 

همان طور که اشاره شد، باتری 3300 میلی آمپر ساعتی توانایی روشن نگه داشتن گلکسی زد فلیپ در طول روز را دارا خواهد بود و پشتیبانی از شارژ سریع نیز این امکان را به شما می‌دهد تا باتری دستگاه را در کوتاه ترین زمان ممکن شارژ کنید. با تمام این تفاسیر، تا 11فوریه مصادف با 22 بهمن برای رویداد Unpacked و رونمایی رسمی از Galaxy Z Flip باید منتظر بمانیم.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)