خانهاخبار
تصویر کیس محافظ هواوی P40 پرو طراحی خمیده این گوشی را مشخص می‌کند

تصویر کیس محافظ هواوی P40 پرو طراحی خمیده این گوشی را مشخص می‌کند

به‌تازگی تصویری زنده از کیس محافظ احتمالی هواوی P40 پرو منتشر شده که در آن می‌توانیم طراحی خمیدگی پنل نمایش این گوشی را ببینیم.
۱۳۹۸/۱۰/۲۵

سری P40 سامسونگ طبق اعلام مدیران شرکت هواوی اوایل فروردین سال ۱۳۹۹ از راه می‌رسد. حالا هرچه بیشتر به این تاریخ نزدیک می‌شویم، شایعات و گزارش‌های بیشتری درباره اعضای این خانواده به سطح اینترنت راه پیدا می‌کند. در جدیدترین خبر تصویری از کیس محافظ P40 پرو در فضای آنلاین منتشر شده و بخشی از طراحی این گوشی را افشا کرده است. همان طور که در تصویر زیر می‌بینید، P40 پرو پنل نمایشی با لبه‌های خمیده خواهد داشت.

image

اگرچه به نظر نمی‌رسد که اندازه نمایشگر این گوشی به بزرگی سری میت ۳۰ باشد، اما لبه‌های خمیده در زبان طراحی P40 پرو حفظ شده است. با توجه به شواهد، هواوی برای افزایش نسبت صفحه به بدنه از طراحی تمام صفحه استفاده کرده و روی آن حفره‌ای قرار داده که میزبان دوربین سلفی این دستگاه است.

گفته می‌شود که P40 پرو دوربینی از نوع الترا ویژن (موسوم به Super Vision) با سنسوری ۵۱.۲ مگاپیکسلی خواهد داشت. این گوشی احتمالا در کنار فناوری‌های شارژ سریع سیمی از قابلیت شارژ بیسیم EasyCharge نیز پشتیبانی خواهد کرد. اخیرا رندرهایی از این گوشی منتظر شده بود که دوربین P40 را به شکل ماژولی مستطیلی نشان می‌داد. در آن رندرها می‌توانستیم درگاه USB-C را در پایین بدنه پرچمدار بعدی هواوی ببینیم.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)