خانهاخبار
استفاده از شارژر 15 واتی برای گلکسی زد فلیپ در مجوز 3C تایید شد

استفاده از شارژر 15 واتی برای گلکسی زد فلیپ در مجوز 3C تایید شد

با توجه به انتشار مجوز 3C برای گوشی تاشوی گلکسی فولد 2 که حالا آن را با نام گلکسی زد فلیپ می‌شناسیم، این دستگاه از شارژری 15 واتی استفاده خواهد کرد.
۱۳۹۸/۱۰/۲۵

دیروز در خبرها اعلام شد که نام واقعی گلکسی فولد بعدی گلکسی زد فلیپ خواهد بود. اکنون مرجع 3C چین برای این گوشی مجوز صادر کرده و با توجه به اطلاعات آن می‌توانیم ببینیم که موبایل تاشوی بعدی سامسونگ از شارژ سریع ۱۵ واتی استفاده می‌کند. مشخصات این دستگاه با شماره مدل SM-F700 در تصویر زیر قابل مشاهده است.

ذکر این نکته حائز اهمیت است که گلکسی زد فلیپ موبایلی در رده سایر پرچمداران بازار نخواهد بود و از قدرتمندترین قطعات سخت‌افزاری استفاده نمی‌کند. این تلفن هوشمند منعطف احتمالا از اسنپدراگون ۸۵۵ و دوربینی دوگانه بهره‌مند خواهد شد. در بخش سلفی نیز لنزی ۱۰ مگاپیکسلی برای این گوشی قرار گرفته است.

با این حال، جذاب‌ترین ویژگی گلکسی زد فلیپ پوشش فوق نازک شیشه‌ای نمایشگر آن است که با پوشش پلاستیکی نسل اول گلکسی فولد تعویض شده. به این ترتیب، این دستگاه اولین موبایل منعطفی خواهد بود که با پنل شیشه‌ای به بازار می‌آید و در نتیجه ظاهر مسطح‌تر و با چین‌خوردگی کمتری خواهد داشت.

گفته می‌شود که قیمت گلکسی زد فلیپ چیزی حدود ۱۰۰۰ دلار در نظر گرفته شده اما باید صبر کنیم تا ببینیم این ادعا چقدر حقیقت دارد. سامسونگ در تاریخ ۲۲ بهمن ماه رویدادی برگزار می‌کند تا علاوه بر سری گلکسی اس ۲۰ از جدیدترین موبایل تاشوی خود رونمایی کند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)