خانهاخبار
نرخ نوسازی 120 هرتزی گلکسی اس 20 در رزولوشن‌های بالا محدود می‌شود

نرخ نوسازی 120 هرتزی گلکسی اس 20 در رزولوشن‌های بالا محدود می‌شود

بر اساس جدیدترین توئیت افشاگر معروف Ice Universe، نمایشگر گلکسی اس 20 احتمالا نمی‌تواند در حداکثر رزولوشن با نرخ نوسازی 120 هرتزی کار کند.
۱۳۹۸/۱۰/۲۵

سامسونگ با سری گلکسی اس ۲۰ آماده است تا به رقابت هیجان‌انگیز نمایشگرهای دارای نرخ نوسازی بالا بپیوندد. در حال حاضر کمابیش تایید شده که سری گلکسی اس ۲۰ پنل نمایشی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی دارد تا بتواند انیمیشن‌ها و بازی‌ها را روان‌تر نشان دهد. با این حال، بر اساس توئیت جدید افشاگر معروف Ice Universe به نظر می‌رسد که این نرخ نوسازی بالا در حداکثر رزولوشن صفحه کار نخواهد کرد.

نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی احتمالا فقط در رزولوشن +FHD کار می‌کند و نمی‌توانید در حالت +WQHD از آن استفاده کنید. این محدودیت ظاهرا به خاطر متعادل‌سازی مصرف باتری در هنگام نمایش محتواهای باکیفیت در نظر گرفته شده، چرا که نرخ‌های نوسازی بالا شارژ باتری را با سرعت بیشتری خالی می‌کنند. علاوه بر این، نرخ‌های بالا به‌خصوص در هنگام انجام بازی‌ها نیازمند توان پردازشی بیشتری هستند، بنابراین مصالحه میان رزولوشن صفحه و نرخ نوسازی نمایشگر منطقی به نظر می‌رسد.

این اتفاق احتمالا در تلفن‌های هوشمند سایر شرکت‌ها از جمله وان پلاس هم اعمال خواهد شد. گوشی‌های دارای پنل‌های ۱۲۰ هرتزی ترند جدیدی هستند که در سال پیش رو شرکت‌های بیشتری تابع آن خواهند بود. با این حساب، باید منتظر بمانیم تا ببینیم آیا تمام شرکت‌ها دست به اعمال چنین محدودیت‌هایی خواهند زد یا نه.

نظر شما درباره این محدودیت‌ها چیست؟ آیا فکر می‌کنید منطقی است که به خاطر عمر باتری نرخ‌های نوسازی بالا در برخی رزولوشن‌ها محدود شود؟

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)