خانهاخبار
آیا گلکسی اس 20 اولترا با 16 گیگابایت رم عرضه خواهد شد؟

آیا گلکسی اس 20 اولترا با 16 گیگابایت رم عرضه خواهد شد؟

شایعات جدید حاکی از آن است که Galaxy S20 Ultra با رم 16 گیگابایتی معرفی و عرضه خواهد شد.
۱۳۹۸/۱۰/۲۵

اگر پیگیر اخبار دنیای تکنولوژی باشید، مسلما می‌دانید که این روزها، حرف و حدیث‌ها پیرامون پرچمداران نسل آینده کمپانی سامسونگ بسیار زیاد شده است.

بر خلاف سری‌های قبل، مدل پلاس خانواده جدید گوشی‌های سامسونگ را نمی‌توان بهترین و پر قدرت‌ترین به حساب آورد، چرا که سری گلکسی اس 20 در سه مدل مختلف با نام‌های زیر عرضه خواهد شد:

  • Galaxy S20
  • Galaxy S20 Plus
  • Galaxy S20 Ultra

بر اساس شایعات پیشین، مدل اولترا از این خانواده با نمایشگر 6.9 اینچی با رزولوشن 1440p مجهز به نرخ رفرش 120 هرتز همراه خواهد بود. دوربین 108 مگاپیکسلی آن نیز احتمالا به زوم هیبریدی 100 برابر مجهز بوده و مسئولیت تأمین توان قطعات سخت‌افزاری بر عهده باتری پنج هزار میلی آمپر ساعتی گذاشته می‌شود.

به تازگی نیز در رسانه‌های خبری، اطلاعاتی در مورد مجهز بودن کلیه مدل‌های خانواده S20 به رم 12 گیگابایتی منتشر شد.

بر اساس اعلام آقای مکس وینباخ، یکی از تحلیلگران دنیای تکنولوژی، ظاهرا سامسونگ تصمیم دارد تا قوی ترین عضو خانواده S20، یعنی گلکسی اس 20 اولترا را با رم 16 گیگابایتی و درگاه حافظه micro SD معرفی و عرضه نماید. گفته می‌شود که مدل‌هایی با حافظه داخلی 256 و 512 گیگابایت به 16 گیگابایت رم تجهیز خواهد شد و مدل پایه این محصول که احتمالا حافظه داخلی 128گیگابایتی خواهد داشت، از 12گیگابایت رم بهره‌مند است. یکی از شایعات مطرح شده بر این باور است که مدل اولترا، همچنین به حافظه داخلی 1 ترابایتی مجهز خواهد بود که ظاهرا سامسونگ به همین دلیل، نام Ultra را برای این مدل انتخاب کرده است.

image

توییت آقای وینباخ همچنین اطلاعاتی در مورد دوربین گلکسی اس 20 اولترا در اختیارمان می‌گذارد:

دوربین اصلی 180 مگاپیکسلی، دوربین 48 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 10 برابر، دوربین 12 مگاپیکسلی اولترا واید

او همچنین بر این باور است که Galaxy S20 Ultra با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز به شارژ سریع 45 واتی همراه است که برای رسیدن شارژ از 0 تا 100 درصد تنها 74 دقیقه زمان نیاز خواهد داشت. البته این شارژر 45 واتی احتمالا درون جعبه قرار نخواهد گرفت و در صورت تمایل، باید جداگانه برای خرید آن هزینه نمایید.

اگر به یاد داشته باشید، سامسونگ درگاه حافظه micro SD را تنها برای کاربرانی که آخرین مدل را خریداری کرده باشند، رزرو نگه داشته است. اگر چنین روشی مجددا اجرایی گردد، مسلما جای تعجبی برای اهالی دنیای تکنولوژی باقی نخواهد ماند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهدی

۱۳۹۸/۱۰/۲۷
خوب اگر با همین مشخصاتی که ذکر شد روانه بازار بشه فکر کنم گوشی محشری خواهد بود البته سرمایه دارها فقط توان خریدش رو دارند چون فکر کنم این مدل بسیار گران خواهد بود