خانهاخبار
صدور مجوز EEC احتمال عرضه مکبوک پرو جدید را تقویت کرد

صدور مجوز EEC احتمال عرضه مکبوک پرو جدید را تقویت کرد

مرجع اطلاعاتی کمیسیون اقتصادی اوراسیا (EEC) به‌تازگی مجوزی صادر کرده است که می‌تواند به احتمال عرضه زودهنگام مک‌بوک پرو اپل دامن بزند.
۱۳۹۸/۱۰/۲۵

مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی اپل که حدود دو ماه پیش معرفی شد بهترین لپتاپ کوپرتینویی‌ها در چند سال اخیر است، اما احتمالا به‌زودی باید منتظر نسخه جدیدی از سری مک‌بوک پرو باشیم. اپل اخیرا مجوزی دریافت کرده که می‌تواند از عرضه قریب‌الوقوع لپتاپی جدید در ماه‌های پیش رو خبر بدهد.

بر اساس جدیدترین خبرها، به‌تازگی مجوزی مربوط به یک مک‌بوک جدید در کمیسیون اقتصادی اوراسیا ثبت شده است. اسکرین‌شات این مجوز اطلاعات کمی درباره مک‌بوک پرو ارائه می‌کند اما می‌دانیم که مجوز آن‌ها در تاریخ ۲۴ دسامبر ۲۰۱۹ به ثبت رسیده است. در این فایل گفته شده که کامپیوتر شخصی قابل حمل اپل از macOS 10.15 موسوم به macOS Catalina استفاده خواهد کرد که جدیدترین نسخه سیستم عامل کامپیوترهای این شرکت است. علاوه بر این، شماره مدل این دستگاه A2289 ذکر شده است.

این اطلاعات به تنهایی نمی‌تواند به معنای عرضه یک مک‌بوک پرو جدید باشد، اما خبرگزاری‌ها معتقدند که معرفی وارثی برای مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی اپل اقدامی غیرمنطقی نخواهد بود. پیش‌تر مینگ چی کو، تحلیل‌گر سرشناس مسائل اپل، پیش‌بینی کرده بود که اپل کیبورد قیچی را به مک‌بوک پرو ۱۳ اینچی و مک‌بوک ایر نیز خواهد آورد. با این حساب، اگر این دستگاه در ماه‌های پیش رو معرفی شود، مطمئنا جایگاه خوبی در میان خط تولید مک‌بوک پروهای اپل پیدا خواهد کرد.

در حال حاضر، اگرچه انتشار این مجوز می‌تواند به معنای این باشد که احتمالا خیلی زود باید این دستگاه را در بازار ببینیم، ولی هنوز برای اظهارنظر قطعی زود است و باید منتظر بمانیم تا ببینیم کوپرتینویی‌ها چه برنامه‌ای برای تحول خط تولید مک‌بوک‌های خود در نظر گرفته‌اند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)