خانهاخبار
حضور مایکروسافت در نمایشگاه E3 2020 تأیید شد

حضور مایکروسافت در نمایشگاه E3 2020 تأیید شد

مایکروسافت قصد دارد تا با قدرت کامل، در همایش جهانی E3 2020 شرکت کند.
۱۳۹۸/۱۰/۲۵

کمپانی سونی روز گذشته اعلام کرد که در نمایشگاه E3 2020 شرکت نخواهد کرد. مسئولان این شرکت ژاپنی اعلام نمودند که این رویداد، چیزی نیست که در برنامه‌های سال 2020 آنها گنجانده شده باشد و به همین دلیل، خبری از این برند در رویداد یاد شده نخواهد بود. البته شرکت سونی قصد دارد تا رویدادهای کوچک مختلفی را در سال 2020 در اقصی نقاط جهان برگزار کرده و به این ترتیب، محصولات خود را در این مکان‌ها به دنیای تکنولوژی معرفی کند.

بعد از کناره گیری سونی از E3 2020، مسئولان مایکروسافت اعلام کردند که با قدرتی بیشتر نسبت به قبل، در این رویداد شرکت خواهند کرد. فیل اسپنسر، مدیر بخش ایکس باکس کمپانی مایکروسافت در آخرین توییت خود چنین گفت:

تیم ما سخت مشغول هستند تا با قدرت، پا به E3 2020 بگذاریم. ما بی صبرانه منتظریم تا تجربیات اخیر خود را با اهالی دنیای گیم به اشتراک بگذاریم. خلاقیت و تغییرات فنی، دست به دست هم داده‌اند تا شاهد اتفاقات جدیدی باشیم. 2020 سال شگفت انگیزی برای تیم Xbox خواهد بود.

image

در نمایشگاه E3 سال گذشته، اولین جزئیات و اطلاعات پیرامون Xbox سری X (پروژه اسکارلت) در اختیار اهالی دنیای تکنولوژی گذاشته شد. ایکس باکس سری ایکس از پردازنده AMD که از ابتدا برای این کنسول طراحی و تولید شده، استفاده خواهد کرد. چیپست یاد شده بر پایه معماری Zen2/Navi طراحی شده و باعث شده تا قدرت سری جدید کنسول مایکروسافت نسبت به Xbox One X حدودا 4 برابر افزایش پیدا کند. به کمک حافظه GDD6، محصول آینده مایکروسافت از نرخ رفرش 120 هرتزی پشتیبانی خواهد کرد و با استفاده از نسل بعدی تکنولوژی SSD، شاهد افزایش سرعت چشمگیری نیز خواهیم بود. ایکس باکس سری X همچنین قادر خواهد بود تا از SSD درونی به عنوان رم مجازی استفاده کند.

به نظر می‌رسد که مایکروسافت، با قدرت بسیار زیادی پا به E3 2020 خواهد گذاشت و باید منتظر ماند و دید که در دنیای بازی‌ها و کنسول جدید این کمپانی، چه خواهد گذشت.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)