خانهاخبار
بنچمارک گلکسی S20 پلاس 5G و مشخصات دوربین‌های سری S20 منتشر شد

بنچمارک گلکسی S20 پلاس 5G و مشخصات دوربین‌های سری S20 منتشر شد

با توجه به این که کمتر از یک ماه تا رونمایی رسمی از سری گلکسی اس 20 سامسونگ باقی مانده، حالا بنچمارک‌های بیشتر و مشخصات کامل‌تری از دوربین‌های این سری منتشر می‌شود.
۱۳۹۸/۱۰/۲۵

سری گلکسی اس ۲۰ یا همان گلکسی اس ۱۱ سامسونگ قرار است در تاریخ ۲۲ بهمن رسما معرفی شود، ولی حالا گلکسی اس ۲۰ پلاس 5G با شماره مدل SM-G986U در بنچمارک گیک‌بنچ مشاهده شده است. این مدل ۱۲ گیگابایت رم دارد و از اندروید ۱۰ و پوسته اختصاصی One UI 2.0 بهره می‌برد.

در بخش پردازنده این دستگاه نام kona نوشته شده که اشاره‌ای به جدیدترین چیپست کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۶۵ است. قبلا در اخبار آمده بود که سامسونگ امسال بخش‌های بیشتری از بازار را با نسخه‌های اسنپدراگون گلکسی اس ۲۰ پوشش می‌دهد و نسخه‌های اگزینوس را صرفا به چند بازار محدود می‌کند.

گلکسی اس ۲۰ پلاس 5G در بخش‌های تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به ترتیب موفق به کسب امتیاز ۹۲۳ و ۳۲۶۷ شده، اما با توجه به این که دستگاه مذکور از نمونه‌های پیش تولید بوده، چندان نمی‌توانیم به این امتیازات اتکا کنیم.

مدل غیر 5G گلکسی اس ۲۰ پلاس نمایشگری ۶.۷ اینچی از نوع داینامیک امولد دارد و مجهز به دوربینی چهارگانه است که از یک لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دو لنز ۱۲ مگاپیکسلی و یک سنسور ToF تشکیل شده. در بخش سلفی هم لنزی ۱۰ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

مدل عادی گلکسی اس ۲۰ فاقد سنسور ToF است و از نمایشگری ۶.۲ اینچی استفاده می‌کند. این گوشی در بخش سلفی همان دوربین ۱۰ مگاپیکسلی را دارد و با یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی به بازار می‌آید. در آن سو، گلکسی اس ۲۰ الترا از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با قابلیت زوم فضایی ۱۰۰ برابری بهره‌مند خواهد شد و همچنین از سنسورهای تله‌فوتوی ۴۸ مگاپیکسلی (با زوم اپتیکال ۱۰ برابری)، فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و ToF استفاده خواهد کرد.

مدل 5G گلکسی اس ۲۰ الترا ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت رم خواهد داشت و با سه مدل حافظه داخلی به بازار می‌آید: ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت و ۵۱۲ گیگابایت. این گوشی شکاف کارت حافظه‌ای دارد که اجازه می‌دهد ظرفیت فضای داخلی آن را تا حداکثر ۱ ترابایت افزایش دهید. گلکسی اس ۲۰ الترا 5G از یک باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند که با کمک فناوری شارژ سریع ۴۵ واتی می‌توانید آن را از صفر تا صد در ظرف مدت ۷۴ دقیقه شارژ کنید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)