خانهاخبار
بلک شارک 3 نمایشگری با نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد داشت

بلک شارک 3 نمایشگری با نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد داشت

بر اساس شایعاتی که به‌تازگی درباره گوشی گیمینگ شیائومی موسوم به بلک شارک 3 منتشر شده، این دستگاه احتمالا نمایشگری با رزولوشن 2K و با نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد داشت.
۱۳۹۸/۱۰/۲۴

تلفن‌های هوشمند گیمینگ مدتی است که نوعی دسته‌بندی اختصاصی برای خود تشکیل داده‌اند و شرکت‌های زیادی به معرفی محصولات قدرتمند در این زمینه می‌پردازند. حالا کار تا جایی پیش رفته که برخی از این شرکت‌ها به دنبال معرفی نسل دوم یا سوم موبایل‌های گیمینگ خود هستند.

یکی از این شرکت‌ها شیائومی است که تاکنون با برند بلک شارک چندین تلفن هوشمند گیمینگ را روانه بازار کرده و حالا هم به دنبال معرفی بلک شارک ۳ است. در این مطلب می‌خواهیم خبری را به اطلاع شما برسانیم که به‌تازگی در رابطه با نمایشگر این گوشی مخصوص بازی منتشر شده است.

بر اساس گزارش‌های جدید، بلک شارک ۳ نمایشگری با رزولوشن 2K خواهد داشت و از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی خواهد کرد. پیش‌تر گفته شده بود که این تلفن با چیپست جدید اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام به بازار می‌آید و اولین دستگاهی است که ۱۶ گیگابایت رم خواهد داشت. علاوه بر این، بلک شارک ۳ از 5G دوگانه هم پشتیبانی می‌کند.

آخرین محصول از برند بلک شارک با اسم بلک شارک ۲ پرو در ماه ژوئیه ۲۰۱۹ به بازار آمد. آن دستگاه نمایشگری ۶.۳۹ اینچی با کیفیت +FHD، چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس و یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی داشت که از شارژ سریع ۲۷ واتی پشتیبانی می‌کرد. با این حساب، انتظار نداریم که باتری بلک شارک ۳ ظرفیتی کمتر از ۴۷۰۰ میلی آمپر ساعت داشته باشد.

اگرچه در حال حاضر اطلاعات زیادی درباره بلک شارک ۳ در دسترس نیست، اما انتظار داریم که در هفته‌های پیش رو اخبار بیشتری درباره این گوشی قدرتمند منتشر شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)