خانهاخبار
عضو تازه‌ای از خانواده آنر 9 ایکس در TENAA مشاهده شد

عضو تازه‌ای از خانواده آنر 9 ایکس در TENAA مشاهده شد

به‌تازگی موبایلی از آنر با شماره مدل HLK-AL00a در مرجع TENAA رویت شده که می‌تواند عضو جدیدی از خانواده آنر 9 ایکس باشد. حالا تمام مشخصات این گوشی منتشر شده است.
۱۳۹۸/۱۰/۲۴

آنر ژوئیه سال گذشته از تلفن هوشمند آنر ۹ ایکس در چین رونمایی کرد که شماره مدل آن HLK-AL00/TL00 بود. حالا به‌تازگی دستگاه تازه‌ای بر روی مرجع چینی TENAA رویت شده که دارای شماره مدل HLK-AL00a است. با توجه به شباهت بالای شماره مدل این دو دستگاه، تلفن مذکور می‌تواند نسخه‌ای از خانواده آنر ۹ ایکس باشد که حالا تمام مشخصات آن افشا شده است.

آنر HLK-AL00a موبایلی با ابعاد ۱۶۳ در ۷۷ در ۸.۸ میلی متر و با ورزن ۲۰۶ گرم است. این گوشی در رنگ‌های مشکی، آبی، قرمز، گرادیان بنفش، گرادیان آبی و غیره به بازار می‌آید. آنر HLK-AL00a نمایشگری ۶.۵۹ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل دارد که فاقد ناچ است. در این تلفن هوشمند یک باتری ۳۹۰۰ میلی آمپر ساعتی قرار گرفته که احتمالا در عرف باید یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی باشد.

آنر HLK-AL00a مجهز به پردازنده‌ای هشت هسته‌ای با سرعت کلاک ۲ گیگاهرتز است که کنار آن ۴ یا ۶ گیگابایت رم و ۶۴، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی قرار می‌گیرد. گوشی مذکور شکاف کارت حافظه داخلی تا بتوانید فضای داخلی آن را افزایش دهید. آنر HLK-AL00a به طور پیش‌فرض از اندروید ۹ استفاده می‌کند و حسگر اثر انگشتی دارد که زیر دکمه پاور در سمت راست بدنه قرار گرفته است.

 در قاب پشتی این موبایل دوربینی دوگانه دیده می‌شود که شامل یک لنز ۴۸ مگاپیکسلی و یک لنز ۲ مگاپیکسلی است. در بخش دوربین سلفی هم لنزی ۱۶ مگاپیکسلی از نوع پاپ‌آپ تعبیه شده. با توجه به این مشخصات و طراحی، آنر HLK-AL00a به راحتی می‌تواند عضوی از خانواده آنر ۹ ایکس باشد. تنها تفاوت بزرگ این دو گوشی چیپست آن‌هاست که آنر ۹ ایکس از Kirin 810 با سرعت کلاک ۲.۲۷ گیگاهرتزی استفاده می‌کند، در حالی که HLK-AL00a به پردازنده‌ای هشت هسته‌ای با سرعت کلاک ۲.۰ گیگاهرتز مجهز شده است.

از آن‌جایی که این گوشی اخیرا موفق به کسب مجوز TENAA شده، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که آن را به عنوان اولین موبایل آنر در سال ۲۰۲۰ ببینیم. این شرکت هنوز به صورت رسمی چیزی را تایید نکرده، اما امیدواریم که تا یک ماه دیگری شاهد عرضه رسمی HLK-AL00a باشیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)