خانهاخبار
مدل پایه گلکسی S20 به رم 12 گیگابایتی LDDR5 مجهز خواهد بود

مدل پایه گلکسی S20 به رم 12 گیگابایتی LDDR5 مجهز خواهد بود

سال 2020 برای کاربران دنیای تکنولوژی سال خوبی خواهد بود. چرا که شرکت‌ها در حال پیشرفت و قدم برداشتن در مسیرهای موفقیت آمیز هستند.
۱۳۹۸/۱۰/۲۴

13 روز از آغاز سال 2020 می‌گذرد، سالی که برای تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند بسیار مهم به حساب می‌آید. شرکت‌های فعال سعی دارند تا جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا را اختراع و در محصولات آینده خود از آنها استفاده کنند.

کمپانی‌های مختلف در تلاش هستند تا گوشی‌های هوشمند خود را به سمتی ببرند که کلیه فضای اشغال شده در جلوی آن، به نمایشگر اختصاص پیدا کرده و دوربین سلفی به درون نمایشگر انتقال پیدا کرده یا حالت پاپ آپ پیدا کند. مورد دیگری که با پیشرفت تکنولوژی امکان پذیر شده، افزایش میزان رم گوشی‌های هوشمند است. این روزها اکثر محصولات با رم 6 یا گیگابایتی عرضه می‌شوند و شرکت‌های مختلفی سعی دارند تا این عدد را به 12 گیگابایت برسانند.

شرکت کره‌ای سامسونگ را می‌توان یکی از این تولید کنندگان به حساب آورد. طبق اعلام Ice Universe، افشاگر معروف محصولات دیجیتال، مدل پایه خانواده اس 20، یعنی Galaxy S20 به رم 12 گیگابایتی LDDR5 مجهز خواهد بود. به این ترتیب کلیه مدل‌های پایه خانواده گلکسی S20 از این میزان رم برخوردار خواهند بود و احتمال بیشتر بودن این عدد در مدل‌های بالاتر وجود دارد.

image

متأسفانه در حال حاضر، اطلاعاتی در مورد میزان رم بالاترین مدل خانواده Galaxy S20 در دسترس نیست و Ice Universe نیز به این موضوع اشاره‌ای نکرده است. اما احتمال دارد که گلکسی اس 20 اولترا به رم 16گیگابایتی مجهز شود.

پیش بینی می‌شود که محصولات آینده سامسونگ از قدرت عکس برداری خوبی برخوردار باشند. قابلیت‌هایی مانند Director View، Night Hyperlase، Single Take Photo، Vertical Panoramas و فیلترهای اختصاصی باعث می‌شود تا توانایی‌های دوربین بالا رفته و عکس‌های با کیفیت تری ثبت و ضبط شود.

حال باید تا 11 فوریه مصادف با 22 بهمن منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این شایعات و حرف و حدیث‌هایی که پیرامون پرچمداران بعدی سامسونگ مطرح می‌شود، صحت دارد یا خیر. کدام یک از ویژگی‌هایی که برای خانواده S20 عنوان شده، نظر شما را بیشتر به خود جلب کرده است؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۱۰/۲۴
به شما اطمینان می‌دهم هیچیک از این ویژگی‌ها واقعیت ندارد(۱۶ گیگ و ۱۲۰هرتز و ...).
نرخ‌تصویر ۹۰ است.
اون رَم هم برای نسخه‌ی اولترا ممکنه ۱۲ گیگ باشد. نه برای مدل پایه(مدل پایه همان ۸ خواهد بود).
کره‌ای‌ها و کوپرتینو‌یی‌‌ها، اون جسارتِ چینی‌ها را ندارند هرگز.