خانهاخبار
تأیید شد: محصول بعدی وان پلاس به یک ویژگی خاص مجهز است!

تأیید شد: محصول بعدی وان پلاس به یک ویژگی خاص مجهز است!

جنگ آینده گوشی‌ های هوشمند به پیکسل‌های نمایشگر مربوط نیست، بلکه به نرخ رفرش و سرعت آنها بستگی دارد.
۱۳۹۸/۱۰/۲۴

آقای Pete Lau مدیر عامل کمپانی وان پلاس در آخرین اظهارات خود، تأیید کرد که محصولات آینده وان پلاس، از جمله OnePlus 8 به نمایشگری با نرخ رفرش 120 هرتزی مجهز خواهد بود. او در ادامه اظهارات خود به این موضوع اشاره کرد که نمایشگر وان پلاس 8 احتمالا بهترین نمایشگر در سال 2020 خواهد بود.

مهندسان وان پلاس چندی است که با مشارکت سامسونگ، در حال کار روی پنل‌های OLED هستند و از طرف دیگر، تیم طراحی نیز در تلاش است تا انیمیشن‌ها و گرافیک سیستم عامل را با سیستم 120 هرتزی سازگار نماید.

همچنین در محصول بعدی وان پلاس، قرار است تا از چیپ‌های اختصاصی MEMC استفاده شود تا فریم‌های اضافه برای تبدیل آنها به سیستم 120 هرتزی در ویدئوها قرار گیرد. چنین قابلیتی برای فعال یا غیر فعال کردن توسط کاربران، در منوی تنظیمات یافت خواهد شد.

image

تصویری که در قسمت بالا مشاهده می‌کنید و توسط کمپانی وان پلاس استفاده شده، جزئیاتی در مورد سخت‌افزار تلفن هوشمند بعدی این کمپانی را افشا نمی‌کند، اما جایگاه چیپ MEMC را در آن به وضوح می‌بینیم. همچنین قطعاتی دال بر یک دوربین سلفی پاپ آپ نیز در این طرح به چشم می‌خورد.

وان پلاس همچنین مدعی شده است که نمایشگر محصول آینده این شرکت از روشنایی 1000 نیت برای محتوای HDR، نرخ تاچ سمپلینگ 240 هرتزی برخوردار بوده و از رنگ‌های 10 بیتی نیز پشتیبانی می‌کند. حالا شما با یک استاندارد جدید در گوشی‌های هوشمند اندرویدی روبرو هستید: نبرد مشخصات نمایشگرها!

آقای Lau، دستیابی به نرخ رفرش 120 هرتزی را چندان هم سخت نمی‌داند. او نام این مرحله را Further Level گذاشته و معتقد است که اسکرول کردن، نمایش انیمیشن‌ها یا اجرای جسچرها در این سیستم بسیار روان، جذاب و دلنشین خواهد بود. او همچنین بر این باور است که مهندسان این شرکت توانسته‌اند تا با تمرکز کافی، سیستم عامل را برای جلوگیری از هدر رفت انرژی کاملا بهینه کنند. این موضوع برای نمایشگرهای 90 هرتزی یک معضل بزرگ به حساب می‌آید و مسلما با افزایش این عدد و رسیدن به 120هرتز، ممکن است مشکلات بیشتری گریبانگیر کاربران شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)