خانهاخبار
هشدار برای کاربران ویندوز 7: دستگاه خود را هرچه سریع‌تر به ویندوز 10 آپگرید کنید!

هشدار برای کاربران ویندوز 7: دستگاه خود را هرچه سریع‌تر به ویندوز 10 آپگرید کنید!

سه شنبه هفته جاری، آخرین آپدیت امنیتی برای ویندوز 7 عرضه خواهد و پس از آن، پشتیبانی از این پلتفرم پایان می‌یابد.
۱۳۹۸/۱۰/۲۴

مایکروسافت در تدارک آن است تا آخرین آپدیت امنیتی را روز سه شنبه هفته جاری، یعنی فردا در اختیار کاربران ویندوز 7 قرار دهد. به این ترتیب پشتیبانی از ویندوز 7 به پایان می‌رسد و کاربران آن، با خطرات ناشی حملات هکرها روبرو خواهند شد.

مایکروسافت به صورت رسمی از کاربران خواسته تا دستگاهی جدید مبتنی بر سیستم عامل ویندوز 10 را خریداری کنند و از طرف دیگر، موسسه امنیتی بین المللی GCHQ نیز به 400 میلیون کاربران ویندوز 7 توصیه کرده تا به ویندوز 10 مهاجرت کنند یا در صورتی که چنین امکانی ندارند، مراقب مسائل امنیتی باشند.

این موسسه به کاربران ویندز 7 توصیه کرده تا از طریق این پلتفرم، به هیچ عنوان کارهای بانکی خود را انجام ندهند و ایمیل‌های خود را نیز به وسیله ویندوز 7 چک نکنند. آنها همچنین از این قبیل افراد درخواست کرده‌اند تا اطلاعات حساس خود را به محصولی دیگر که مورد پشتیبانی مایکروسافت است، انتقال دهند.

به صورت تئوری، آپگرید به ویندوز 10 برای برخی افراد حدود 120 یورو هزینه در پی خواهد داشت، اما این در حالی است که هنوز هم روش‌هایی رایگان برای انتقال به این پلتفرم وجود دارد.

بد نیست بدانید کسب و کارهایی که قرارداد پشتیبانی طولانی مدت با مایکروسافت امضا کرده‌اند، حدودا سه سال بیشتر از کاربران عادی قادر به دریافت پشتیبانی هستند. اما برای کاربران عادی ویندوز 7، بهترین توصیه، آپگرید به ویندوز 10 یا خرید یک دستگاه جدید است.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ahmad

۱۳۹۸/۱۰/۲۴
خب من از کجا بدون سیستمم کشش ویندوز 10 را داره