خانهاخبار
جزئیات رابط کاربری Realme UI به صورت رسمی منتشر شد

جزئیات رابط کاربری Realme UI به صورت رسمی منتشر شد

شایعات پیرامون رابط کاربری Realme UI چندی است که در محافل خبری مطرح می‌شود.
۱۳۹۸/۱۰/۲۳

رابط کاربری Realme UI هم اینک در کشور چین در مرحله آزمایشی به سر می‌برد و حرف و حدیث‌ها پیرامون آن نیز روز به روز افزایش پیدا می‌کند.

امروز در رسانه‌های خبری شاهد آن بودیم که تصاویری از جزئیات رابط کاربری Realme UI به صورت رسمی منتشر شد. این رابط کاربری بر اساس ColorOS 7 و اندروید 10 طراحی و توسعه یافته است.

image

 

رابط کاربری Realme UI با عنوان Seamless Fun معرفی شده و افکت‌های بصری ویژه‌ای را با خود به همراه خواهد داشت. کلیه آیکون‌ها، والپیپرها و انیمیشن‌های آن جدید و خاص هستند. طبق گفته مسئولان ریلمی، رنگ بندی انتخاب شده برای این رابط کاربری باعث القاء احساس جوانی بیشتر به کاربران می‌شود.

شما قادر خواهید بود تا آیکون‌های این رابط کاربری را به دلخواه خود تغییر داده و میزان شفافیت یا انحنای اطراف آنها را بسته به نیاز خود تنظیم کنید. همچنین سایز و تصویری که داخل آیکون قرار می‌گیرد نیز قابل تغییر است.

image

 

طراحی مجدد یک رابط کاربری بدون اضافه شدن والپیپرهای جدید امکان پذیر نیست. لذا Realme دست به خلاقیت زیادی زده و 11 والپیپر جدید را به این رابط کاربری اضافه کرده است. این والپیپرها با الهام از طبیعت طراحی شده‌اند و به صورت کامل با آیکون‌های انتخاب شده سازگار هستند. انیمیشن‌های طراحی شده همچنین بهبود یافته و بسیار جذاب هستند.

البته این رابط کاربری تنها به ظاهر جدید ختم نمی‌شود و باید انتظار بهبود در پردازش و قابلیت‌ها را نیز داشته باشیم. رابط کاربری Realme UI بر پایه اندروید 10 طراحی شده و حاوی قابلیت‌های جدیدی از جمله power-saving است.

image

 

حالت جدیدی به نام Focus Mode برای این رابط کاربری در نظر گرفته شده که به کاربر اجازه می‌دهد تا از دنیای خارج غافل شده و با پخش یک موزیک ملایم، امکان ایجاد تمرکز را برای شما فراهم می‌کند.

کمپانی Realme به ویژگی جدیدی به نام Personal Information Protection در این رابط کاربری بسیار افتخار می‌کند. به کمک این قابلیت، زمانی که شما در حال گشت و گذار هستید و اپلیکیشن‌های مختلف از شما درخواست مشخصات می‌کنند، به صورت پیش فرض دسترسی آنها به اطلاعات شما شامل سابقه تماس، مخاطبین، پیام‌ها یا اطلاعات زمان بندی شده بسته خواهد شد. به این ترتیب اطلاعات محرمانه شما به صورت کامل محافظت شده و نیازی به تنظیم دسترسی‌های اپلیکیشن‌ها وجود نخواهد داشت.

رابط کاربری Realme UI در آینده نزدیک برای محصولات این شرکت عرضه خواهد شد و محصولات بعدی این کمپانی نیز به صورت پیش فرض، با این رابط کاربری در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)