خانهاخبار
CES 2020: آر او جی Chakram، ماوس جدید ایسوس مجهز به شارژ بی سیم

CES 2020: آر او جی Chakram، ماوس جدید ایسوس مجهز به شارژ بی سیم

ROG Chakram را می‌توان به عنوان محصولی از کمپانی Asus برای گیمرها به حساب آورد که از قابلیت‌های شخصی‌سازی متعددی نیز برخوردار است.
۱۳۹۸/۱۰/۲۴

شرکت ایسوس در نمایشگاه جهانی CES 2020 از ماوس گیمینگ خود با نام ROG Chakram رونمایی کرد. این محصول به نوعی طراحی شده است که قابلیت‌های شخصی سازی زیادی را داراست و مطمئنا بسیاری از کاربران، حتی اشخاص عادی نیز ارتباط خوب و عمیقی با آن برقرار خواهند کرد.

یکی از مهم ترین ویژگی‌های این ماوس جدید، قطعه آنالوگی است که در جایگاه انگشت شصت اضافه شده و به عنوان کنترلر آنالوگ، ایفای نقش می‌کند. این قطعه دقیقا مانند سوییچ hat روی جوی استیک‌ها عمل می‌کند که به عنوان یکی از کاربردی ترین امکانات آن، می‌توان به امکان نگاه انداختن به اطراف در بازی‌ها اشاره کرد. همچنین شما می‌توانید این قطعه را به عنوان قابلیتی برای انتخاب چهارگانه اقلام ورودی تنظیم کنید. به عنوان مثال در بازی‌های سبک Shooting، می‌توانید از این ابزار برای انتخاب تفنگ‌ها استفاده کنید.

ماوس Chakram به قابلیت شارژ بی سیم نیز مجهز است.بر خلاف آیتم‌های دیگر، این محصول از تکنولوژی استاندارد Qi بهره می‌برد و به این ترتیب، شما می‌توانید آن را روی شارژرهای وایرلس خود که برای شارژ گوشی‌های هوشمند از آن استفاده می‌کنید، قرار دهید. این ماوس از طریق بلوتوث یا پورت USB-C نیز به دستگاه‌های مختلف متصل می‌شود.

بر اساس ادعای مسئولان ایسوس، باتری ROG Chakram با یک بار شارژ، تا 79 ساعت به صورت مداوم دوام می‌آورد.

image

DPI ماوس جدید ایسوس به عدد 16000 رسیده است و به این ترتیب در هنگام حرکت، می‌توانید به راحتی و بدون مشکل با آن کار کنید. دکمه‌ای اختصاصی در زیر این ماوس تعبیه شده که با نگاه داشتن آن برای چند ثانیه، می‌توانید میزان حساسیت آن را با چرخاندن اسکرول میانی تنظیم نمایید.

به تمام این تفاسیر، ROG Chakram را می‌توان به۹ عنوان یک ماوس گیمینگ به حساب آورد که با ویژگی‌های خاص، خود را از محصولات مشابه متمایز کرده است. این محصول از اواخر ماه ژانویه با قیمت 150 دلار در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)