خانهاخبار
توییک جیلبریک: مرتب کردن نوتیفیکیشن‌ها با Grupi

توییک جیلبریک: مرتب کردن نوتیفیکیشن‌ها با Grupi

به کمک توییک Grupi می‌توانید نوتیفیکیشن‌های لاک اسکرین را مرتب کرده و نظم و انضباط جالبی را به آنها ببخشید.
۱۳۹۸/۱۰/۲۴

افرادی که آیفون خود را جیلبریک کرده‌اند، مطمئنا می‌دانند که امکان دسترسی به توییک‌های جالبی را در اختیار دارند. با جیلبریک کردن می‌توانید محدودیت‌های سیستم عامل iOS را از بین برده و تغییرات جذاب و هیجان انگیزی را روی آیفون خود اعمال نمایید.

توییک جدیدی به نام Grupi به شما این امکان را می‌دهد تا با نمایش نوتیفیکشن‌ها به حالت دلخواه، مرتب و منظم، صفحه لاک اسکرین آیفون خود را جذاب و شگفت انگیز کنید. این توییک توسط برنامه نویسان آی او اس با نام‌های Soongyu Kwon و Timeloop نوشته شده و با نصب آن، بدون نیاز به انتظار برای اعمال تغییرات از سوی اپل، می‌توانید صفحه لاک اسکرین آیفون خود را تغییر دهید.

توییک Grupi باعث می‌شود تا نوتیفیکیشن‌‌های شما به صورت زیر شاخه‌های جداگانه برای هر اپلیکیشن منظم شده و به این ترتیب، حالت نمایش داده شدن آنها تغییر پیدا خواهد کرد.

به محض نصب توییک Grupi تنظیمات مربوط به آن به اپلیکیشن Settings اضافه خواهد شد:

image

در این قسمت می‌توانید توییک را فعال یا غیر فعال نمایید، کنترلرهای موزیک را با سلیقه خود کوچک‌تر کنید یا آیکون اپلیکیشن را از کنار نوتیفیکیشن‌ها حذف نمایید.

در انتهای پنجره تنظیمات همچنین دکمه Respring برای ریسپرینگ شدن آیفون در نظر گرفته شده تا تغییرات در نظر گرفته شده روی دستگاه اعمال شود. مطمئنا نصب این توییک برای افرادی که آیفون خود را جیلبریک کرده‌اند، از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود. چرا که سامان دهی نوتیفیکیشن‌ها در صفحه لاک اسکرین، موضوعی بسیار کاربردی به حساب می‌آید.

توییک Grupi در حال حاضر با قیمت 1.99 دلار از طریق سورس Packix قابل نصب است. این توییک در حال حاضر به صورت کامل با سیستم عامل های iOS 11، 12 و iOS 13 سازگار است.

اگر توییک Grupi را روی آیفون جیلبریک شده خود نصب کرده‌اید، لطفا تجربیات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)