خانهاخبار
موبایل سرفیس Duo در دستان مدیرعامل مایکروسافت دیده شد

موبایل سرفیس Duo در دستان مدیرعامل مایکروسافت دیده شد

مدیرعامل مایکروسافت، ساتیا نادلا، اخیرا در جمعی عمومی همراه با تلفن هوشمند اندرویدی این شرکت، سرفیس Duo، مشاهده شده است. این دستگاه اواخر سال 2020 به بازار می‌آید.
۱۳۹۸/۱۰/۲۴

مهر ماه امسال، مایکروسافت در مراسمی اختصاصی از اولین تلفن هوشمند اندرویدی خود با نام Surface Duo رونمایی کرد که دستگاهی با دو نمایشگر بود. سرفیس Duo دو نمایشگر با اندازه ۵.۶ اینچی دارد که لولای میان آن می‌تواند ۳۶۰ درجه بچرخد.

مدتی پیش در خبری اعلام شده بود که مدیرعامل شرکت مایکروسافت، ساتیا نادلا، نسخه‌ای از سرفیس Duo را در اختیار دارد و برای امور روزمره خود از آن استفاده می‌کند. نادلا از همه‌جانبه بودن و رابط کاربری این تلفن هوشمند بسیار راضی است. او حالا به‌تازگی در محلی عمومی همراه با این دستگاه مشاهده شده است.

برایان سوزی، سردبیر یاهو فایننس، می‌گوید وقتی این دستگاه را از نزدیک دیده، شگفت‌زده شده است. او در توئیتی نوشت: «مدیرعامل مایکروسافت، ساتیا نادلا، این دستگاه Surface تاشو را درآورد و من بهت‌زده شدم. عجب دستگاه شیک و زیبایی!»

سرفیس Duo قرار است در انتهای سال ۲۰۲۰ میلادی به بازار بیاید. پیش‌تر در خبرها اعلام شده بود که این تلفن هوشمند دوربینی در کلاس جهانی خواهد داشت. همچنین مطابق پتنتی که در دفتر جهانی مالکیت فکری ثبت شده است، احتمالا باید منتظر حضور دوربین چندطیفی در سرفیس Duo و سرفیس Neo باشیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)