خانهاخبار
مشکل کیس شارژ باتری آیفون، اپل را وادار به ارسال فراخوان کرد!

مشکل کیس شارژ باتری آیفون، اپل را وادار به ارسال فراخوان کرد!

از آنجا که قیمت محصولات اپل همواره بالاتر از حد میانگین است، انتظار کیفیت بالا از آنها می‌رود. اما واقعیت امر چنین نیست.
۱۳۹۸/۱۰/۲۴

اپل برای آیفون‌های XS، XS Max و آیفون XR از کیس شارژهای اختصاصی خود رونمایی کرده بود که باعث می‌شد تا حد زیادی، معضل باتری آنها برطرف شود. همان طور که می‌دانید، قیمت محصولات و لوازم جانبی تولید شده توسط کمپانی اپل همواره بالاتر از حد میانگین است و همین موضوع باعث می‌شود تا در ذهن خریداران، اطمینان از کیفت بالای این محصولات به وجود آید. اما بد نیست بدانید که اپل مانند گذشته، دیگر یک کمپانی فوق‌العاده است. اما چیزی که مهم است، پذیرفتن اشتباه و سعی در حل مشکلات به وجود آمده است.

به تازگی مقامات اپل مدعی شده‌اند که متوجه مشکلات موجود در کیس شارژ باتری آیفون‌ها، مخصوصا سری 10 اس، 10 اس مکس و 10 آر شده‌اند و با ارسال فراخوانی، از دارندگان این محصولات درخواست کرده‌اند تا با مراجعه به اپل استورها، در طرح تعویض این محصولات شرکت نمایند.

اگر از جمله دارندگان کیس شارژ باتری آیفون هستید، می‌توانید با مراجعه به اپل استور و در صورت وجود مشکلی در این محصول، آن را به صورت رایگان با یک کیس جدید تعویض نمایید. ایراد به وجود آمده به شرح زیر است:

  • کیس شارژ باتری آیفون را شارژ نکرده یا به صورت منقطع شارژ می‌کند.
  • کیس شارژ باتری شارژ نشده یا به صورت منقطع شارژ می‌شود.
image

اپل خوشبختانه در تحقیقات خود، متوجه محصولاتی که متوجه چنین ایرادی هستند، شده است. در مطلبی که در انجمن پشتیبانی وب سایت اپل منتشر شده، به این موضوع اشاره شده است که کیس شارژ آیفون‌هایی که در فاصله زمانی ژانویه تا اکتبر 2019 تولید شده‌اند، شامل طرح تعویض رایگان خواهند شد. این میزان از وجود ایراد در یک محصول، در تاریخ ارائه محصولات کمپانی اپل بی سابقه است!

بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که در صورت وجود چنین مشکلی، جای هیچ گونه نگرانی نیست. چرا که در صورت وجود این ایراد در کیس شارژ آیفون شما، خبری از انفجار یا آتش سوزی نیست. اما پیشنهاد می‌کنیم تا در صورت امکان، به نزدیک‌ترین اپل استور مراجعه کرده و در طرح تعویض رایگان این محصول شرکت کنید.

در نهایت همان طور که اشاره شد، این طرح برای کیس‌های شارژ آیفون XS، XS Max و آیفون XR به صورت جهانی اجرا شده است. به این ترتیب به اپل استور هر کشوری مراجعه نمایید، امکان تعویض رایگان میسر خواهد بود. همچنین اگر از کیس شارژ‌ خانواده آیفون 11 استفاده می‌کنید، جای هیچ گونه نگرانی نیست.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)