خانهاخبار
عکس‌های گلکسی اس 20 لو رفت!

عکس‌های گلکسی اس 20 لو رفت!

ظاهرا سامسونگ برای نامگذاری پرچمداران جدید خود، سیاست خود را تغییر داده و در این میان، بسیاری از اسامی را از چرخه نامگذاری حذف کرده است.
۱۳۹۸/۱۰/۲۳

کمتر از یک ماه تا رویداد Unpacked سامسونگ، اتفاقی که به معرفی پرچمداران جدید تعلق دارد، زمان باقی است. با تصاویری که امروز در رسانه‌های خبری منتشر شده است، سیستم نامگذاری سامسونگ برای محصولات جدید مشخص شده است.

آخرین پرچمداران فعلی این برند کره‌ای، یعنی خانواده گلکسی S10 سال گذشته به دنیای تکنولوژی معرفی شدند و از آن زمان تا به این لحظه، حدس و گمان‌های زیادی پیرامون نامگذاری سری بعد این محصولات زده شده است. برخی افراد معتقد هستند که نام خانواده بعدی گلکسی اس 11 خواهد بود و بعضی دیگر، نام گلکسی اس 20 را انتخاب کرده‌اند.

با تصاویر جدیدی که امروز در رسانه‌های خبری منتشر شده است، آن دسته از افرادی که نام Galaxy S20 را انتخاب کرده بودند، پیروز میدان شدند.

وب سایت XDA Developers به انتشار تصاویر جدید از گوشی گلکسی S20 پلاس 5G، نام این خانواده را افشا کرده است. در این تصویر، صفحه ابتدایی پس از روشن شدن دستگاه را شاهد هستیم که عبارت SAMSUNG Galaxy S20+ 5G در آن به وضوح دیده می‌شود. همان طور که اشاره شد، نام گلکسی اس 20 پیش تر در محافل خبری و میان افراد فعال در حوزه تکنولوژی مطرح شده بود، اما این اولین باری است که با انتشار یک تصویر، نام اصلی این سری به صورت رسمی مشخص می‌شود.

سامسونگ در نظر دارد تا رویداد Unpacked خود که 11 فوریه مصادف با 22 بهمن برگزار می‌شود، از خانواده گلکسی S20 رونمایی کرده و در کنار آن، نسخه دوم گوشی منعطف این کمپانی با نام Galaxy Bloom نیز معرفی خواهد شد. این محصول بر خلاف مدل پیشین، به صورت عمودی (مانند Motorola Razr) باز و بسته خواهد شد.

 

وب سایت XDA Developers همچنین مدعی شده است که حاشیه‌ بالای نمایشگر نسبت به سری پیشین کمتر شده و سامسونگ به جای استفاده از شیشه خمیده، از شیشه 2.5D استفاده کرده است.

متأسفانه مسئولان سامسونگ، هیچگونه نظری در مورد این تصاویر منتشر شده تا کنون اظهار نکرده‌اند. لذا باید تا 22 بهمن منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این تصاویر حقیقت خواهند داشت، یا مدیران این برند کره‌ای در تصمیمات خود تجدید نظر کرده و نامی دیگر را برای خانواده جدید پرچمداران خود در نظر خواهند گرفت.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۱۰/۲۳
این احتمال هم هست که از اسامیِ محیط‌زیستی استفاده کنند:
-گلکسی یوز(نسخه‌ی لایت)
-گلکسی پَلَنگ(نسخه استاندارد)
-پَلنگ پلاس(6.8 اینچی)