خانهاخبار
سونی به دنبال کارگردانی برای فیلم آنچارتد

سونی به دنبال کارگردانی برای فیلم آنچارتد

بعد از کناره‌گیری Travis Knight به عنوان کارگردان فیلم Uncharted، کمپانی سونی به دنبال جایگزینی برای این فرد است.
۱۳۹۸/۱۰/۲۲

همان طور که می‌دانید، اخیرا شاهد جدایی تراویس نایت، کارگردان فیلم آنچارتد از این مجموعه بودیم. از آن زمان تا به حال، کمپانی سونی به دنبال جایگزینی برای وی است تا پیش از اکران نسخه بعدی اسپایدرمن، این فیلم روی پرده سینما ظاهر شود.

چنین عجله‌ای به این دلیل است که بازیگر نقش اصلی هر دو فیلم، تام هالند است. به نظر می‌رسید که روبن فلیشیر به عنوان جایگزین Travis Knight به عنوان کارگردان فیلم آنچارتد انتخاب شود. مارک والبرگ و ویکتور سالیوان نیز به عنوان گزینه‌ّای احتمالی در این زمینه به حساب می‌آیند.

آقای Fleischer در حال حاضر به عنوان کارگردان دو سری از فیلم‌های زامبی لند و آخرین فیلم تولید شده توسط سونی، یعنی Venom به حساب می‌آید. فیلم Venom به نظر می‌رسد که با اقبال عمومی خوبی مواجه شد و در اکتبر 2020، باید منتظر اکران رسمی آن باشیم. البته بد نیست بدانید که نسخه دوم این فیلم، توسط اندی سرکیس کارگردانی خواهد شد.

image

 

فیلم Uncharted در یک دهه گذشته، با تغییرات زیادی روبرو شد، از جمله تعویض نویسندگان یا کارگردان‌های کار که همین جابجایی‌ها سبب شده تا روند ساخت و اتمام آن بسیار طولانی شود.

فیلم آنچارتد به تهیه کنندگی اسد قزلباش (Asad Qizilbash) و کارتر سوان (Carter Swan)، به عنوان اولین بازی پلی استیشن که به فیلم تبدیل شده، تولید خواهد شد.

به محض افشای اطلاعات و اخبار بیشتر در این مورد، شما را در جریان خواهیم گذاشت. پس با جی اس ام همراه باشید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Hamid

۱۳۹۸/۱۰/۲۳
بازی انچارتد سه توهین به مقدسات ما مسلمانان کرده ،بررسیشو توی سایتهای دیگه هست بخونین بشناسین, این بازی کثیفو

Hamid

۱۳۹۸/۱۰/۲۳
در بازی انچارتد سه به مقدسات ما توهین کردن ،چرا این بازی رو بررسیشو تمیزترین تا همه بفهمن