خانهاخبار
شیائومی نشان تجاری POCO F2 را ثبت کرد

شیائومی نشان تجاری POCO F2 را ثبت کرد

شرکت شیائومی چند وقت پیش نشان تجاری تلفن هوشمند POCO F2 را در مراجع چینی ثبت کرد تا بیش از هر زمان دیگری به عرضه این گوشی نزدیک شویم.
۱۳۹۸/۱۰/۲۲

سال گذشته میلادی برای طرفداران پوکوفون اف ۱ سال خوبی نبود، چون شیائومی وارثی برای این تلفن هوشمند عرضه نکرد. در نتیجه مدت‌هاست که بسیاری از کاربران به دنبال خبری درباره زمان عرضه این گوشی می‌گردند. حالا بالاخره خبرهای خوبی درباره پوکوفون اف ۲ منتشر شده که آن را در ادامه مطلب با شما در میان می‌گذاریم.

به‌تازگی کاربری در توئیتر با نام @_the_tech_guy اسکرین‌شات‌هایی از درخواست ثبت نشان تجاری POCO F2 را به اشتراک گذاشته است. این تصاویر در تاریخ ۴ دسامبر ۲۰۱۹ در دفتر نشان تجاری چین به ثبت رسیده و شماره ثبت آن 4280005 است.

اگر این سوال برایتان پیش آمده که با توجه به عدم عرضه محصولات برند پوکو در چین، چرا نشان تجاری پوکوفون اف ۲ در این کشور ثبت شده، باید به اطلاع‌تان برسانیم که شیائومی قبلا در ماه ژوئن ۲۰۱۸ نیز نشان تجاری پوکو اف ۱ را در چین ثبت کرده بود. پوکو اف ۱ در نهایت در ماه اوت ۲۰۱۸ روانه بازار شد.

image

ثبت نشان تجاری پوکو اف ۲ در کمترین حالت نشان دهنده وجود محصولی به عنوان وارث پوکو اف ۱ است. با این حال، هنوز مشخص نیست که پوکو اف ۲ چه زمانی عرضه خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود که با توجه به فاصله زمانی ۲ ماهه میان ثبت نشان تجاری پوکو اف ۱ و عرضه آن، نسل دوم این گوشی هم در بازه زمانی مشابهی از راه برسد.

از سوی دیگر، از آن‌جایی که سری می ۱۰ شیائومی احتمالا ماه آینده به بازار می‌آید و قرار نیست در بازار هند عرضه شود، پوکو اف ۲ می‌تواند جایگزین خوبی برای این کشور باشد. پوکو اف ۱ موفقیت بزرگی برای شیائومی به حساب می‌آید که با سخت‌افزار مناسب و قیمت پایین توانست فروش خوبی داشته باشد. حالا پیش‌بینی می‌شود که نسل دوم آن هم با قیمت پایین خود بتواند نظر کاربران زیادی را جلب کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)