خانهاخبار
امسال فروش آیفون به عدد دو میلیارد می‌رسد

امسال فروش آیفون به عدد دو میلیارد می‌رسد

با توجه به پیش‌بینی تحلیل‌گران، با معرفی آیفون 9 و آیفون‌های 5G همه چیز آماده است تا آمار فروش پرچمداران موبایلی اپل امسال به مرز دو میلیارد برسد.
۱۳۹۸/۱۰/۲۱

اولین نسل از آیفون نخستین بار ۱۳ سال پیش در چنین روزهایی به بازار آمد و توانست توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند و خیلی زود بخش عمده‌ای از درآمد این شرکت را به خود اختصاص داد. این تلفن هوشمند حالا امسال در آستانه شکستن رکورد فروش دو میلیارد دستگاه قرار گرفته است.

هشت تحلیل‌گر مختلف بازار با اطمینان می‌گویند که اپل امسال می‌تواند دو میلیاردمین آیفون خود را بفروشد. طبق پیش‌بینی‌ها، کوپرتینویی‌ها امسال می‌توانند ۱۹۵ میلیون آیفون بفروشند، هرچند خود آن‌ها فروشی در حدود ۱۸۶ میلیون دستگاه را پیش‌بینی کرده‌اند.

با وجود این که مجموع فروش آیفون از قله فروش این محصولات در بازه زمانی سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ فاصله گرفته است، اما انتظار می‌رود که درآمد امسال آن‌ها به ۲۷۵ میلیارد دلار برسد. بخش بزرگی از این رقم همچنان مدیون فروش آیفون خواهد بود اما سرویس‌هایی مثل اپ استور، اپل پی و اپل موزیک هم به رشد سالانه این آمار کمک کرده‌اند.

علاوه بر این، با توجه به اضافه شدن آیفون ۹ و نخستین آیفون‌های 5G به خط تولید این شرکت در سال ۲۰۲۰، همه چیز آماده است تا فروش این محصولات افزایش یافته و احتمالا از مرز دو میلیارد عدد عبور کند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)